אטרקציות בפסח לחופשה עם הילדים | Sea Executive Suites
צור קשר

אביב הגיע, פסח בא: אטרקציות לפסח לילדים במהלך חג המצות

שתפו

הרוח הנעימה, הפרחים המלבלבים, השמש שהולכת ומתחזקת מיום ליום, כל אלו מסמלים דבר אחד: האביב כאן, ואין כמו חופשת פסח במלון כדי לחגוג עם בני המשפחה האהובים. לכם, ההורים, תחכה סוויטה מפנקת להירגע בה מהשגרה השוחקת ולכבוד הילדים יתקיימו מגוון אטרקציות לילדים בחול המועד פסח ברחבי העיר תל אביב. הנה ההמלצות שלנו לאטרקציות בחול המועד פסח:

סדר פסח בבית חב״ד: כששבעים אנשים שרים יחד מההגדה…

פסח הוא אחד החגים המשפחתיים ביותר שיש. השנה, במקום להתבצר במטבח, לארח או להתארח – שלבו את הסדר עם חופשה מגבשת במלון בתל אביב לכל המשפחה ועם אטרקציות לפסח שישאירו לכם טעם של עוד.

תהיו מוקפים בדמויות מההגדה שמתעוררות לחיים, פעילויות בסימן המסורת וגם אפשרות לקחת חלק בסדר פסח חגיגי בבית חב״ד. על חופשת פסח במלון כזו נאמר: שמחה רבה, שמחה רבה 🙂 בית חב״ד בלב העיר מזמין אתכם להתארח בליל-סדר מאורגן עם הנחיה של רב מקצועי. הוא יתקיים במבנה מפואר ומרשים, יארח עשרות משפחות ישראליות מכל הארץ ויציע תפריט קייטרינג איכותי עם מנות משובחות. עבור ילדים, מדובר בחוויה מיוחדת במינה: הם שרים יחדיו את השירים, יוצאים לקבל את אליהו הנביא וצוללים אל משחק מסעיר בעקבות האפיקומן האבוד.

 בעלי המלאכה 16 א׳.

גיימרז – פסטיבל המשחקים השנתי הענק

אתם: בפסח במלון בתל אביב, משקיפים על היין עם כוס מים. הם: חוגגים באטרקציות לילדים בחול המועד פסח- נגנבים, מתלהבים, משתגעים ומנסים את כל המשחקים החדשים והטכנולוגיות החדשות של משחקים אלקטרונים. בפסטיבל הגיימינג השנתי מתקיימת כל שנה אליפות ישראל במשחקי מחשב ונפתחות עמדות משחקים מגוונות הכוללות ציוד ומוצרים שטרם הגיעו לשוק. אין ילד שלא רוצה להיות שם ואין ילד שצריך שם את ההורים. שלחו לשם את הילדים יחד, התפנקו במלון בתל אביב, ואספו אותם אחרי זה כשהם מרוצים ועייפים.

איפה? גני התערוכה

תערוכה אינטראקטיבית על גיבורי העם היהודי בבית התפוצות

חג הפסח מסמל את אחת מפריצות הדרך המשמעויות ביותר שחווה העם היהודי – צאתו מעבדות לחירות והגעתו לארץ ישראל. בסימן החגיגות, מציע ״בית התפוצות״ מגוון אטרקציות לפסח ותערוכה שמוקדשת לפורצי דרך יהודים ומבטאת את העושר התרבותי והאנושי של עם ישראל: 15 הפעלות אינטראקטיביות, 6 סרטי אנימציה, משחקים ופעילויות יצירה שמציגים את גיבורי וגיבורות העם היהודי לאורך ההיסטוריה בצורה מרשימה ומתאימים לכל המשפחה.

קמפוס אוניברסיטת תל אביב, קלאונזר 15

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות: אטרקציה לפסח בסטייל אחר

חידות ומשימות לכל המשפחה: מוזיאון נחום גוטמן לאמנות יקיים במהלך ימי הפסח, פעילות אתגרית להורים ולילדים. המשתתפים יצאו מרחבת המוזיאון ויוזנקו בשלושה סבבים למשחק ניווט תחרותי. במהלך המשחק יגלו המשתתפים רמזים הקשורים לשכונה ולדמויות שחיו בה, בהם האמן נחום גוטמן, עד שיגיעו אל היעד.

מיקום: שמעון רוקח 21, נווה צדק, תל אביב – יפו.

הפנינג יציאת מצרים ב״חווה״ – יש לכם דרכון עתיק?

ה״חווה״, מרכז פנאי ובילוי בטבע, מזמינה אתכם בפסח הקרוב להיכנס אל עולם דמיוני עם תחנות הפעלה שונות שמנגישות את מסורת החג לילדים בצורה הכי כיפית שאפשר. למשל: הסנה הבוער – מופע להטוטי אש, פינת יצירה בנושא עשרת המכות ועוד. הילדים יעברו בין התחנות כשהם מצוידים בדרכון עתיק ובנוסף לפעילויות המיוחדות יוכלו לבקר גם במתחמים הקבועים של המקום כמו הגן המוזיקלי, פינת החי ועוד.

מתחם ראש הציפור, גני יהושע.

מקדימים תרופה לפקקים בתל אביב: חוגגים פסח במלון מפנק בימי החג

חול המועד פסח הוא אחד המועדים הבודדים בהם כל המשפחה יכולה ליהנות יחדיו מחופשה מגבשת בפסח במלון. בפסח הזה אתם לומדים מלקחי העבר ומקדימים תרופה למכת הפקקים וצפיפות הרכבים של תל אביב: מתארחים לקראת חופשת פסח במלון הבוטיק Sea Executive Suites בימי החג ונהנים מכל מה שיש לעיר להציע בכיף שלכם. במלון חדרים מרווחים המתאימים למשפחות עם ילדים. המלון ממוקם בליבה של העיר בסמוך לחוף הים ונמצא במרחק קצר מכל האטרקציות השוות של העיר. 

מקדימים להזמין וחוסכים, כי החדרים מתמלאים…

Follow Us