התאמות נגישות

Share

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב skype
שיתוף ב pocket
שיתוף ב print

מבוא

 האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

  מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Chrome.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. ראו סעיף תפעול האתר להרחבה.
מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי המרכז הישראלי להנגשת אתרים

תפעול האתר ועזרי נגישות

תפריט נגישות – בתחילת כל עמוד תמצאו תפריט נגישות המאפשר לכם:
1. לשנות את גודל הגופן.
2. לשנות את ניגודיות הצבעים.
3. לדלג ישירות לתוכן העמוד, לתפריט הראשי ולחיפוש, באמצעות שימוש במקלדת.
4. לעצור תנועה של טקסטים ותמונות, לצמצום עומס והסחות דעת.
5. להדגיש קישורים
6. לעבור למצב "קורא מסך"
7. לעבור למצב "ניווט מקלדת"
8. לשנות את גופן הטקסטים לגופן קריא יותר.
9. לשלוח משוב לאחראי על הנגישות.

כל הפעולות באתר ניתנות לביצוע באמצעות מקלדת באופן הבא:

לחיצה על מקש Tab מעבירה לקישור הבא ולחיצה על מקש Enter מפעילה את הקישור. לחיצה על Shift-Tab מעבירה לקישור הקודם. 

• התאמות למשתמשים עיוורים – האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנות קורא מסך. האתר כולל:
• כותרות.
• טקסטים חלופיים לתמונות.
• חלוקת האתר לאזורי ניווט ואזור תוכן מרכז ואפשרות לדילוג ביניהם.
• שימוש ב ARIA לשיפור יכולת הפרוש של קורא המסך.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר

הסדרי נגישות חברת סי דרים מלונות בע"מ:

חברת סי דרים מלונות בע"מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות במלון הדירות:

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בקומת הכניסה הממוקמת ברחוב טרומפלדור 1 תל אביב (קומת קרקע)
• קיימת חניית נכים אחת בחניון המבנה כולל לרכב גבוה.
• קיים רצף גישה מהחנייה דרך הכניסה ללובי המבנה ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
• קיימת עמדה נגישה לקבלת שירות בלובי המבנה.
• הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
• קיימים שירותי נכים נגישים בקומה שנייה בבניין. 
• קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
• מותרת כניסה למבנה לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
• במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציג/ת השירות בעמדה כדי לקבל סיוע במילוי ט פסים.

יחידה נגישה – נמצאת בקומה שנייה. קיים ביחידה שטח פנוי לסיבוב כיסא גלגלים במידות 130/170. 

חדר אמבטיה– לצד האסלה קיים מאחז יד פריק. הברזים בחדר המאבטיה במטבח מופעלים הינם אלקטרונים. 

מקלחת – שטח רצפת המקלחת הוא 130/90 ס"מ לפחות. במקלחת מושב מתקפל במידות 40*40. במקלחת ראש מקלחת קבוע, מאחז יד קבוע, מקלח יד נייד, מדף להמיחת מוצרי רחצה.

חדר שינה – מיטה שניתן להגביה לבקשת האורחים, ארון הזזה, שלט עם ניגוד מישוש להפעלת המזגן, מערכת עזר לשמיעה אישית אלחוטית, מערכת התראה ניידת.

ערכת נגישות לאורח/ת – אנו שמחים להשאיל ערכת נגישות כדי להנעים את שהותך ולאפשר לך להשתמש השירותי הארחה בחדרך. הערכה כוללת:

  1. אוזניות לשמיעת טלוויזיה (כולל מטען ומשדראינפרה אדום, אוזניות ומקלט לולאה).
  2. מערכת התרעה: ביפר (נמצא אצל האורח/ת), חיישן לקליטת בכי התינו או צלצול פעמון הדלת, שעון מעורר, חיישן נפרד לקליטת צלצול הטלפון הסלולארי.
  3. מגבר לטלפון.

לנוחיותך מצורף מדריךולהתקנת הציוד והשימוש בו. יש באפשרותך להעזר בצוות שירות הלקוחות.

מערכת לשמיעת טלווזיה – המערכת המסופקת היא ייחודית לאנשים בעלי לקות שמיעה. היא מאפשרת כיוון עוצמת קול סוג טון בהתאם לירידת השמיעה כדי להקנות שמיעה והבנה של הנאמר בטלוויזיה. 

  שירות לקוחות נגיש

• הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

• מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

• אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

שירות פרונטלי – קבלת קהל 24/7 
דואר אלקטרוני – sea@sea-hotel.co.il

פניה באמצעות "צור קשר" באתר:

https://www.sea-hotel.co.il/he/contact/

פניה באמצעות הדואר: רח' טרומפלדור 1 תל אביב מיקוד 6343315

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בחברת סי דרים מלונות בע"מ

 שם: אילנית רם 

 טלפון : 052-6697447

דוא”ל: sea@sea-hotel.co.il

פרסום הצהרת הנגישות 16.6.2021

צרו קשר לפרטים נוספים

Follow Us