מה עושים עם הילדים בחופשת שבועות? | Sea Executive Suites
צור קשר

מה עושים עם הילדים בחופשת שבועות?

שתפו

חופשת שבועות בפתח וזה בדיוק הזמן לצאת לנופש ספונטני ומפנק בתל אביב עם זיקה לחג שבועות! בתכנית: שמש, ים ותהלוכת ביכורים בגרסה התל אביבית! גם לכם וגם לילדים מחכים הרבה בילויים ואטרקציות מבלי לקרוע את הכיס, אז הנה ההמלצות שלנו לחופשת שבועות תל אביב:

1. תהלוכת ביכורים מסורתית ב״חווה״

תהלוכת הביכורים כבר מזמן אינה מנת חלקם של המושבים והקיבוצים בלבד! כבכל שנה, גם בחופשת שבועות הזו תוכלו לישון במלון מפנק בתל אביב ולקחת את הילדים לחוויה של טבע ומסורת ב״חווה בתל אביב״. במתחם החקלאי המהמם ששוכן בגני יהושע, יערך טקס שבועות אותנטי עם תהלוכת ביכורים מוזיקלית, הרקדה מקפיצה לצלילי שירי ארץ ישראל, שעת סיפור בתנועה וסדנאות לטחינת קמח באבני ריחיים, טוויה ואריגה בנול ועוד. ההמלצה שלנו: להתחיל את היום עם ארוחת בוקר ישראלית במלון בתל אביב, ולהמשיך לבוקר שכולו חגיגות ביכורים ב״חווה״. אנחנו בטוחים שהילדים שלכם ינצרו את הזיכרון הזה מחופשת חג שבועות למשך שנים רבות!

מתחם ראש ציפור, גני יהושע

2. מחפשים אחר שבעת המינים בבית ביאליק

חג השבועות, אחד משלוש הרגלים, מדגיש במיוחד את ערך הטבע ועבודת האדמה. ואיך אפשר לנצל את חופשת שבועות טוב יותר מאשר ללמוד על חג השבועות? על שבעת גידולי השדה והכרם המאפיינים את ארץ ישראל לפי התורה, יוכלו הילדים ללמוד בלשכתו של מאיר דיזינגוף, ראש העיר האגדי, בבית ביאליק. כבכל חג, יקומו דמויות מההיסטוריה ויעבירו את הילדים מסע חינוכי מומחז ועשיר בהפעלות דרכו ניתן ללמוד בהנאה ובכיף על החגים והמורשת. ההמלצה שלנו? אחרי כל הדיבורים האלו על שבעת המינים ולפני שתחזרו לחדר במלון בתל אביב, צאו עם הילדים למסע צבעוני בשוק הכרמל! בשוק התוסס תוכלו ליהנות מאוכל רחוב אותנטי, טעים וזול!

בית ביאליק, כיכר ביאליק

3. אין כמו שבועות לבן בעיר הלבנה:

בחג השבועות אנחנו מקפידים להיות לבושים בלבן וגם לאכול שלל גבינות ולבן ולכן אין יותר שווה מלבקר במעדניה הכי טעימה בחופשת שבועות.  מעדניית באשר- מעדנייה אירופאית המציעה את מבחר הגבינות הגדול בארץ! יחכו לכם שם למעלה מ-1000 סוגי גבינות, יינות משובחים ומעדני איכות נוספים המענגים את החך. הסניף התל אביבי סגור בשבת, כך שההמלצה שלנו היא ללכת אליו ביום חמישי או שישי ועל הדרך לבקר במתחם שרונה מרקט הצבעוני והשוקק.

 באשר פרומז׳רי, שרונה מרקט

4. השוק החלקאי בנמל תל אביב

בתור אחד החגים האהובים ביותר מבחינה קולינרית, בנופש שבועות בתל אביב תוכלו לבקר בשוק הנמל, חלוץ שוקי האיכרים בארץ! בשוק תחכה לכם מיטב התוצרת החלקאית ושלל גבינות וחומרי גלם של יצרנים מקומיים, אותם תוכלו לקחת איתכם לפיקניק מושלם בפארק הירקון השוכן בסמוך למתחם.

שוק הנמל, האנגר 12 נמל תל אביב

5. שביל העצמאות: חופש שבועות באתר המורשת הלאומי

ממש לא רחוק מפתח המלון שלכם בתל אביב, נמצאת נקודת פיתחו של מסע מרתק המגולל את סיפור החיים התל אביבי: שביל העצמאות החדש שאף הוכרז כאתר מורשת! אמנם השביל לא מתקשר ישירות לחג השבועות, אבל הוא יוסיף לחופשת שבועות שלכם ערך חינוכי ציוני וישראלי, והזדמנות להיות מהראשונים שחונכים את השביל. המסע מתחיל בקיוסק הראשון של תל אביב ועובר דרך אבני דרך היסטוריות נוספות, כשבכל פינה ניתן לעצור באטרקציה תל אביבית אחרת. תוכלו לקבל עליו פרטים נוספים בעמדת המודיעין שנמצאת בנקודת הפתיחה של המסלול, בצומת הרחובות רוטשילד והרצל. דרך המסלול תזכו לעבור בנקודות היפות ביותר בעיר ולעצור להפסקת קפה באחד הקיוסקים המקומיים לפני שאתם חוזרים למלון בתל אביב.

רוטשילד 1

6. סוויטה משפחתית מול הים בתל אביב

חופשת שבועות היא הזדמנות מושלמת לזמן משפחתי מגבש ואיכותי בתל אביב. מלון הבוטיק Sea Executive Suites הממוקם ממש על הים, במרחק דקה (!) הליכה מהחוף, יאפשר לכם ליהנות מאטרקציות נופש שבועות ולקפוץ בין לבין לבילוי האולטימטיבי: הים! במלון תוכלו ללון בסוויטה משפחתית מרווחת וגדולה עם 2 חדרי שינה מפנקים, מיטות קווין סייז רכות, מטבחון מאובזר עד לפריט האחרון וארוחות בוקר ישראליות המוגשות כל יום בחדר האוכל הבוטיקי של המלון, ולכבוד חופש שבועות תוכלו ליהנות במלון משפע גבינות, מאפים ומנות גורמה המבוססת על חומרי גלם טריים. עוד במלון יחכו לכם סאונת עץ פינית להרפות בה את השרירים, חדר כושר אינטימי לאימון בוקר או ערב וגג רחב ידיים עם זולות מנוחה ופינות רביצה המשקיף לים ולכל רחבי העיר!

חג השבועות הוא חג לאוהבים! הזמינו עכשיו את חופשת שבועות המשפחתית שלכם.

Follow Us