נופש רומנטי בתל אביב: חגיגת יום ההולדת המושלמת לבן הזוג | Sea Executive Suites
צור קשר

נופש רומנטי בתל אביב: חגיגת יום ההולדת המושלמת לבן הזוג

שתפו

מחפשים רעיונות ליום הולדת לבן או בת הזוג? קל! כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מלון מפנק בתל אביב ולעקוב אחר רשימת ההמלצות הזו. סופ״ש יום הולדת רומנטי בעיר הגדולה מתחיל עכשיו, ושניכם הולכים להרוויח!

אנחנו מכירים את זה. בכל שנה לקראת יום ההולדת של בן או בת הזוג מתחילים להתלבט כיצד לחגוג, ואיפה. עם השנים, הרעיונות הולכים וקטנים והזמן לארגן אותם גם הוא מצטמצם. למזלכם, יש דרך אחת קלה ובטוחה להפיק חגיגת יום הולדת מושלמת: להזמין מלון רומנטי בתל אביב, וליהנות מיומיים של פינוק רק שניכם. הנה כל מה שצריך כדי להפוך את סופ״ש היום הולדת שלכם במלון בתל אביב למדהים במיוחד:

טיול על הים בזמן השקיעה

מיד לאחר שתגיעו למלון שלכם בתל אביב ותפרקו את המזוודות, תוכלו להחליף לכפכפים ולצאת להליכה מרגיעה על החול הרך בחוף הים. השקיעות בתל אביב הן מבין השקיעות היפות בעולם, ומציעות תפאורה מושלמת לזוגות אוהבים. על רקע שמיים כחולים-אדומים-וורודים תוכלו לגמרי לשכוח שעד לפני רגע הייתם עסוקים עם העבודה או הילדים, ולהתחיל את החופשה הרומנטית שלכם בתל אביב כשאתם רגועים ומאוהבים מתמיד.

אפריטיף של ערב מוקדם ב״קליפסו״

אם נהניתם מהטיול שלכם על חוף הים ועוד לא לחוץ לכם לחזור למלון בתל אביב, אתם יכולים להמשיך ולצעוד עד חוף פרישמן, שם נמצאת אחת ממסעדות החוף הכי מבוקשות בתל אביב בשנתיים האחרונות: מסעדת ה״קליפסו״ של השף עומר מילר. ההמלצה שלנו היא להתחיל שם את הערב עם אפריטיף (יין או קוקטייל) בתוספת קלה בצד.
כתובת: קליפסו, חוף פרישמן

ועכשיו, לארוחה רומנטית עם טוויסט ב״לה שוק״

אחרי שהתחלתם את הערב שלכם עם כוס משקה מרעננת על הים, זה ממש לא הזמן לחזור למיטה המפנקת במלון שלכם בתל אביב. במקום, אנחנו ממליצים לכם ללכת למסעדה כיפית ותוססת במיוחד ולשבת על הבר לחגיגה ישראלית אותנטית. מדובר במסעדת ה״לה שוק״ הממוקמת בפריים לוקיישן, בלב כיכר דיזנגוף החדשה. במסעדה, תוכלו לשבת על שולחן אבירים גבוה וליהנות מארוחת Sharing לצלילי מוזיקה ים תיכונית מרימה, וכל זה? במחיר שווה לכל כיס, ומבלי לקרוע את הארנק! לא סתם מדובר באחת המסעדות האהובות בתל אביב.
כתובת: לה שוק, דיזנגוף 92

הופעה רומנטית בזאפה

לא רחוק מהמלון שלכם בתל אביב שוכן אחד המועדונים הכי נחשבים ומוכרים, אשר מציע היצע הופעות משתנה של מיטב אמני הארץ. ביום ההולדת ובסופ״ש תל אביבי נוצץ, אין כמו להתארגן בחדר שלכם במלון ולצאת להופעה רומנטית של אמנים כמו ארקדי דוכין, קובי אפללו ועוד. מה שנחמד בהופעות בזאפה הוא שאפשר להקדים ולהתחיל בדרינק ונשנוש, ולהפוך את החוויה ליציאה של ממש.
כתובת: מועדון הזאפה, ראול ולנברג 24

לילה מפנק במלון מול הים, וארוחת בוקר גורמה לפתוח איתה את היום ה-2

רק עכשיו, אחרי הערב הכיפי והעמוס בכל טוב שלכם, תחזרו למלון המפנק שלכם בתל אביב ותיהנו משינה ערבה ומתוקה בסוויטה רומנטית ומרווחת. מלון הבוטיק Sea Executive Suites שוכן ממש על קו המים, במיקום מרכזי ונוח, ומציע סוויטות זוגיות מרווחות ומעוצבות בטוב טעם. בסוויטה תחכה לכם מיטת קווין סייז רכה במצעים לבנים צחורים, חדר אמבטיה מפואר ליהנות בו מרחצה לילית מפנקת, 2 מסכי פלזמה בחדר השינה ובסלון, מטבח מאובזר, מכונת אספרסו ומרפסת הפונה לים המהמם שבו התחלתם את הערב. למחרת, תוכלו ליהנות מארוחת בוקר גורמה בחדר האוכל הבוטיקי של המלון או עד אליכם לסוויטה. הארוחה כוללת היצע עצום של סלטים, פשטידות, אומלטים, גבינות, מאפים והכל בעבודת יד ובהתבסס על חומרי גלם איכותיים ומקומיים. ואגב, תוכלו לקבל גם מזון צמחוני וטבעוני! לאחר מכן, גג המלון המהמם שפונה אל הים מצד אחד ואל כל גגות העיר הלבנה מצד שני, יחכה לכם לכוס קפה מרגיעה ומנוחה קלה. על הגג ישנן מיטות שיזוף, ספות וכורסאות – הפינה הכי קסומה בתל אביב לבלות בה את הבוקר של חופשת יום הולדת רומנטית!

הדובדבן שבקצפת: מסאז׳ מפנק במלון בתל אביב

הקינוח האמיתי של החופשה הזוגית שלכם יכול להיות מסאז׳ מהמם שתקבלו אצלכם בחדר המלון. מלון הבוטיק Sea Executive Suites מציע מגוון מסאז׳ים על ידי צוות מקצועי ומסור, בהם: מסאז׳ אבנים חמות, מסאז׳ ארומתי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שבדי ועוד. טיפולי הספא מבוצעים על גבי מיטה טיפולים נוחה ואיכותית ומאפשרים לכם לא לזוז מילימטר מאזור הנוחות שלכם, ולהתפנק הכי שאפשר. לאחר מכן, תוכלו גם ליהנות מהסאונה הפינית שנמצאת המלון.

לסיכום, חגיגת יום הולדת בתל אביב היא הבילוי המושלם והפשוט ביותר לארגון! פשוט מזמינים מלון שווה בתל אביב, ויוצאים לבלות בעיר הגדולה. רק שניכם, מול הים

Follow Us