חופשה משפחתית שמתאימה לכל כיס בתל אביב | Sea Executive Suites
צור קשר

חופשה משפחתית לכל כיס בתל אביב

שתפו

זה נכון שתל אביב נחשבת לעיר שיקר לגור בה – אבל מה שהרבה לא מדמיינים לעצמם, זה שתל אביב היא עיר שמאוד זול לנפוש ולטייל בה! אספנו לכם מספר כללים שיסדרו לכם חופשה משפחתית זולה בתל אביב (ובהחלט מפנקת).

 

אוכל: לטעום מהבירה הקולינרית בזיל הזול

איך כל המשפחה יכולה לאכול בזול במהלך חופשה בתל אביב? הנה כמה פתרונות פרקטיים:

שווקים: משפחה שתאכל 3 ארוחות ביום בחוץ, כפול מספר ימי החופשה, תוציא הרבה כסף וזה לא משנה באיזו עיר. כדי להוזיל את עלויות המזון – ניתן לנצל את שוק הכרמל או שוק לוינסקי, פנינות אותנטיות ומעוררות תיאבון שיש כמותן רק בתל אביב! רכשו מצרכים טריים ושבו לאכול כל המשפחה באחת מפינות החמד השונות שמתחבאות בעיר: רחבת הבימה, הגינות בשדרות רוטשילד, פארק קרית ספר המחודש (ותאמינו לנו, יש עוד הרבה). ארוחה משפחתית שכזו תעלה גג 70 ש״ח, לכולם יחד!

מלון עם ארוחת בוקר: דרך נוספת להוזיל את נתח ההוצאות על מזון בחופשה בתל אביב, היא להזמין מלון עם ארוחת בוקר. במלון תל אביבי איכותי, ככל הנראה תוגש לכם ארוחת בוקר כיד המלך שתשביע אתכם למשך כמה שעות טובות.

קופונים: לגבי מסעדות (בכל זאת, חופשה זולה בתל אביב זה ממש לא אומר חופשה בלי מסעדות!) הזמינו מראש שוברים או קופונים דרך האתרים גרופון, באליגם ודייליד. שוברים קנויים מראש יכולים להקנות לכם הנחה של עד 80% במסעדות התל-אביביות, ואתם תופתעו לראות שגם במסעדות שף אפשר לסעוד במחיר שווה לכל כיס.

Follow Us