מחויבים לניקיון ולבריאותכם

Share

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב skype
שיתוף ב pocket
שיתוף ב print

חוזרים לשגרה!

אחרי כמעט שנה של צפייה, ספרנו את הימים ואת הלילות. אנו שמחים לבשר שהחל מיום ראשון 21.2.21 נחזור לפעילות (כמעט) רגילה.  אנחנו מחכים לכם עם חיוך גדול והמון פינוקים. בכדי שנוכל לארח אתכם בביתנו, נצטרך להקפיד יחד על הנחיות משרד הבריאות.

כל אורח/ת מגיל 16 ומעלה שמחזקים בתעודת מתחסן, ומחלימים שקיבלו "תעודת מחלים" יציגו את האישורים בעת הזמנת החופשה ובמהלך הצ'ק אין. ילדים מתחת לגיל 16 יציגו את התוצאה השלילית במעמד הצ'ק אין.

מתרגשים ומחכים לביקורכם.

צוות  SEA EXECUTIVE SUITES 

מידע על התו הירוק

איך מנפיקים את התו הירוק?
מי זכאים לתו ירוק ולפי מה נקבע התוקף שלו?
תו ירוק ניתן לכל מי שהתחסנו או החלימו מקורונה. בשלב זה לא נכללות אוכלוסיות נוספות בין הזכאים לקבלת את התו הירוק.

לכל אחת מהאוכלוסיות הללו תוקף אחר של התו הירוק:

מתחסנים: התו בתוקף לחצי שנה (בדומה לתעודת התחסנות) החל משבוע לאחר המנה השנייה, ועד חצי שנה אחריה
מחלימים: התו בתוקף עד 30.6.2021
מי עוד נכלל בתו?
התו ניתן למי שזכאים לקבלו על פי האוכלוסייה הרלוונטית. ילדים מתחת לגיל 16 אשר החלימו בעצמם ולפיכך זכאים גם הם לתו ירוק, יופיעו בתו של הוריהם. הקישור בין ילדים לבין הורים נעשה על בסיס מאגר רישום האוכלוסין.

היכן התו הירוק תקף?
התו תקף אך ורק בגבולות ישראל, בהתאם למדיניות משרד הבריאות, ויקנה גישה לשירותים שהוגדרו כמחויבי תו ירוק לשם קבלתם.

מי מנפיק את התו הירוק ומהן ההנחיות?
הגוף היחידי הראשי להנפיק תו ירוק הוא משרד הבריאות. תעודת תו ירוק לא ניתנת להפקה על ידי קופות החולים או על ידי מקומות עבודה. ההנחיות לבעלי עסקים באשר לכניסת אנשים בעלי תו ירוק יקבעו בימים הקרובים. הנחיות אלה יינתנו לעסקים תחת קטגוריות תחומי החיים – גם באתר וגם באפליקציית הרמזור.
הנחיות התו הירוק מתווספות להנחיות התו הסגול.

איך מנפיקים את התו הירוק?
ניתן להנפיק את התו הירוק באתר, באפליקציית רמזור (Google Play, App Store), ובאמצעות מוקד קול הבריאות במספר 5400*.

הנפקת התעודה באמצעות שירות מענה קולי
בעלי טלפון כשר או מי שאינם יכולים להנפיק את התעודה באפליקציה יוזמנו להיעזר בשירות מענה קולי, במספר: 02-5082000
בשירות זה יש לעבור הליך זיהוי דו שלבי:

מסירת פרטים מזהים: מספר זהות ותאריך לידה, המערכת תבצע אימות נתונים
המערכת מבצעת שיחה חוזרת אליכם (על פי המספר שלכם כפי שרשום בקופת חולים).
אם תימצא זכאות לתעודה – בשיחה החוזרת יש להזין מספר פקס והתעודה תישלח אליו תוך כמה שעות. אם אין זכאות לתעודה – המענה הקולי יעדכן על כך את המשתמש והשיחה תסתיים

השירות יינתן בשפות הבאות: עברית, אנגלית, ערבית ורוסית
חשוב: שירות המענה הקולי יהיה זמין רק מטלפונים שאינם חסויים.

לתשומת לבך
התו הירוק איננו כולל אנשים שנבדקו בבדיקות מהירות, כולל בדיקות סופיה.
כחלופה לתו הירוק ניתן יהיה להיעזר בתעודת התחסנות ובתעודת החלמה, אך עדיף ככל שניתן להשתמש בתו הירוק.

אלה הן כל הדרכים שבאמצעותן אנחנו מיישמים את המחויבות שלנו לשמירה על מלון דירות נקי ובטוח, בכל רגע נתון

מאז ומתמיד, ובייחוד בימים אלה שבהם העולם כולו מתמודד עם נגיף קורונה, אנחנו ב-Sea Executive Suites שמים בראש מעייננו את בריאות האורחים והצוות, ואת ניקיון המבנה.
אלה הן כל הדרכים שבאמצעותן אנחנו מיישמים את המחויבות שלנו לשמירה על בית מלון הדירות  נקי ובטוח, בכל רגע נתון:

  • הקפדה על עמידה בשיטות הניקיון הקפדניות ביותר.
  • הדרכת אנשי הצוות על היגיינה אישית וציבורית. 
  •  דרישה שכל אנשי הצוות יעבדו עם כפפות כחלק מהמודעות המוגברת לנגיף קורונה. 
  • פיזור של ג׳ל לחיטוי הידיים בכל השטחים הציבוריים, לשימוש האורחים ואנשי הצוות כאחד. 
  • הגברת תדירות הניקיון בחדרים, בשטחים הציבוריים, באזורי התפעול ושל משטחים שנוגעים בהם לעיתים קרובות (כמו ידיות הדלתות וכפתורי המעליות). 
  • שימוש במוצרי ניקיון בעלי יכולות חיטוי מתקדמות.

בנוסף, אנחנו מיישמים את המחויבות שלנו לשמירה על בריאותכם ועל ניקיונו ובטיחותו של מלון הדירות בדרכים הבאות:

  • חיטאנו את כל האסלות בחדרי המלון ונמשיך לחטא אותן גם בשגרה.
  • חיטאנו את כל חדרי האמבטיה ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה.
  • חיטאנו את כל המשטחים בחדרי המלון ובייחוד את המשטחים שנוגעים בהם לעיתים תכופות, ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה.
  • ציידנו את עובדי משק הבית במסכות ובכפפות לשימוש בזמן הניקיון.
  • כדי שיהיה לכם נוח וקל לחטא את ידיכם, פיזרנו ג׳ל לחיטוי ידיים בכל שטח ציבורי במבנה. 
  • כל המשטחים שבהם נוגעים לעיתים קרובות בשטחים הציבוריים במלון, עוברים חיטוי תכוף, ככה נשמור על בריאות כולנו.
  • אנחנו משתמשים במטליות חיטוי חד פעמיות כדי לחטא משטחים.
  • חומרי החיטוי שמשמשים אותנו נבחרו לפי תקנות ארגון הבריאות העולמי.

כדי שלא נפספס שום התפתחות או חידוש, צוות המלון עובר הדרכות והכשרות שנועדו להבטיח את בריאותכם.

למען בריאותכם ובריאותם של הסובבים אתכם, אנחנו ממליצים לכם לשטוף ידיים לעיתים קרובות.

ככה נשמור על בריאות כולנו

שטיפת ידיים לעיתים תכופות

למען בריאותכם ובריאותם של הסובבים אתכם, אנחנו ממליצים לכם לשטוף ידיים לעיתים קרובות

עבודה בסביבה ממוגנת

ציידנו את עובדי משק הבית במסכות ובכפפות חד פעמיות לשימוש בזמן הניקיון

אוורור החדרים

צוות הניקיון דואג לאוור את חדרכם במהלך שהייתכם ולאחר עזיבתכם.

חיטוי אסלות

חיטאנו את כל האסלות בחדרי המלון ונמשיך לחטא אותן גם בשגרה

חומרי ניקיון בתקן חדש

חומרי החיטוי שמשמשים אותנו נבחרו לפי תקנות ארגון הבריאות העולמי

הצבנו עמדות לחיטוי ידיים

כדי שיהיה לכם נוח וקל לחטא את ידיכם, פיזרנו ג׳ל לחיטוי ידיים בכל שטח ציבורי בבית המלון

חיטוי חדר האמבטיה

חיטאנו את כל חדרי האמבטיה ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה

חיטוי משטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות

חיטאנו את כל המשטחים בחדרי המלון ובייחוד את המשטחים שנוגעים בהם לעיתים תכופות, ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה

דואגים להדריך את הצוות

כדי שלא נפספס שום התפתחות או חידוש, צוות המלון עובר הדרכות והכשרות שנועדו להבטיח את בריאותכם

חיטוי הטקסטיל

הטקסטיל מכובס בחום הגבוה ביותר המומלץ בהוראות הכביסה.

שאלות ותשובות נפוצות בנוגע לנגיף הקורונה (COVID 19)

כיצב ניתן לעשות הזמנה החל מה- 21.2.2020 ?

כדי להתארח בדירת נופש במלון הדירות Sea Executive Suites בתל אביב יש להצטייד בתעודות מתחסנים בתוקף לשישה חודשים או תעודת מחלימים. ילדים מתחת לגיל 16 יציגו בדיקה שלילית בתוקף במעמד הצ'ק אין.  

האם אוכל לבטל את ההזמנה שלי לאור המצב?

לא ייגבו דמי ביטול על שינויים או ביטולים של הזמנות קיימות, שייעשו עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה, כל עוד שינויים או ביטולים אלה יבוצעו עד ה-31 במאי, 2020. חשוב לציין שבמקרה של שינוי של הזמנות חדשות, איננו יכולים להבטיח את זמינות החדרים המוזמנים והוא יהיה כפוף לשינויי מחירים.

מדיניות הביטולים אינה תקפה בחגים ישראלים וחודשי יולי אוגוסט.

מהי מדיניות הביטולים לאור התפשטות נגיף הקורונה?

החל מה-1.6.2020 ועד 28.2.2021, מדיניות הביטולים עודכנה ובמקום ביטול של עד 48 שעות לפני מועד ההגעה, נאפשר לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני מועד ההגעה למלון ובכפוף לעונה ולסוג המחירון. אין אפשרות לבטל הזמנות לפי מחירון מסוג ללא החזר כספי והסכום הכולל של זמן השהייה שהוזמן ייגבה מראש.

* קראו עוד על הזמנות ללא החזר כספי בעמוד בתקנון המלון ותנאי ביטול.

האם אוכל לדחות את תאריך ההזמנה שלי?

אם משנים את תאריכי האירוח יתכן ויהיו הבדלים במחיר. ניתן לדחות את תאריך ההגעה בכפוף למחירי האירוח בתאריכים החלופיים. במידה ותהיה תוספת במחיר ניתן יהיה לשלם את ההפרש בין התוספת למחיר המקורי ישירות במלון.

איך יוצרים איתכם קשר?

אנחנו זמינים 24/7 ונעשה את המיטב כדי לעזור. תוכלו:

  • להתקשר לשרות הלקוחות 03-7953434
  • לשלוח מייל – reservation@sea-hotel.co.il
  • לכתוב לנו בצ'אט של האתר

האם דירות המבנה והשטחים הציבוריים עוברים חיטוי?

המלון פועל לפי הנחיות משרד הבריאות. הנהלת המלון עורכת הדרכות ונוקטת בפעולות מנע על בסיסי יומיומי. אנו מקפידים לאוורר, לנקות ולחטא את חדרי המלון והשטחים הציבוריים בייחוד את האזורים בהם מרבים לגעת כגון: מעקות ידיות, כפתורים, ברזים, מקלדות מחשב, שולחנות, ציוד, מתקנים וכדומה.

  • החיטוי יתבצע באמצעות ניגוב משטחים בלבד, ולאחר ביצוע פעולת ניקוי עם מים וסבון.
  • החיטוי יתבצע באמצעות חומר חיטוי על בסיס אלכוהול בריכוז של לפחות 70%, או באמצעות תמיסת כלור (0.1% sodium hypochlorite) עד לייבוש המשטחים.

ניתן לקרוא בהרחבה בעמוד תחת הכותרת: כך נשמור על בריאות כולנו.

האם צוות הניקיון ממוגן?

צוות המלון מקפיד על מיגון לפי התקנים של משרד הבריאות. צוותי הקבלה והמשק עוטים מסכת אף ופה ומקפידים לשמור על מרחק של שני מטר מאורחי המלון ויתר הצוות. יתרה מכך, כלל צוות המלון הודרך ומודרך כיצד יש שטוף ידיים ולשמור על הגינה אישית.

האם ארוחת הבוקר תתקיים במתכונת רגילה?

על פי המידע הקיים כיום, לא דווח על העברת נגיפי קורונה באמצעות אריזות מזון או מזון. צוות הטבחים עבר הכשרה עדכנית בפרוטוקול היגיינת המזון לאחר התפשטות נגיף הקורונה.

ניתן להזמין ארוחת בוקר ארוזה עד לפתח הדירה.  אורחים המעוניינים להזמין סלסת ארוחת בוקר יקבלו רשימת מסעדות שמספקות ארוחות בוקר בהתאם לתקנות משרד הבריאות.