מחויבים לניקיון ולבריאותכם

אלה הן כל הדרכים שבאמצעותן אנחנו מיישמים את המחויבות שלנו לשמירה על בית מלון נקי ובטוח, בכל רגע נתון

מאז ומתמיד, ובייחוד בימים אלה שבהם העולם כולו מתמודד עם נגיף קורונה, אנחנו ב-Sea Executive Suites שמים בראש מעייננו את בריאות האורחים והצוות, ואת ניקיון המלון.
אלה הן כל הדרכים שבאמצעותן אנחנו מיישמים את המחויבות שלנו לשמירה על בית מלון נקי ובטוח, בכל רגע נתון:

  • הקפדה על עמידה בשיטות הניקיון הקפדניות ביותר.
  • הדרכת אנשי הצוות על היגיינה אישית וציבורית. 
  •  דרישה שכל אנשי הצוות יעבדו עם כפפות כחלק מהמודעות המוגברת לנגיף קורונה. 
  • פיזור של ג׳ל לחיטוי הידיים בכל השטחים הציבוריים, לשימוש האורחים ואנשי הצוות כאחד. 
  • הגברת תדירות הניקיון בחדרים, בשטחים הציבוריים, באזורי התפעול ושל משטחים שנוגעים בהם לעיתים קרובות (כמו ידיות הדלתות וכפתורי המעליות). 
  • שימוש במוצרי ניקיון בעלי יכולות חיטוי מתקדמות.

בנוסף, אנחנו מיישמים את המחויבות שלנו לשמירה על בריאותכם ועל ניקיונו ובטיחותו של בית המלון בדרכים הבאות:

  • חיטאנו את כל האסלות בחדרי המלון ונמשיך לחטא אותן גם בשגרה.
  • חיטאנו את כל חדרי האמבטיה ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה.
  • חיטאנו את כל המשטחים בחדרי המלון ובייחוד את המשטחים שנוגעים בהם לעיתים תכופות, ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה.
  • ציידנו את עובדי משק הבית במסכות ובכפפות לשימוש בזמן הניקיון.
  • כדי שיהיה לכם נוח וקל לחטא את ידיכם, פיזרנו ג׳ל לחיטוי ידיים בכל שטח ציבורי בבית המלון.
  • כל המשטחים שבהם נוגעים לעיתים קרובות בשטחים הציבוריים במלון, עוברים חיטוי תכוף, ככה נשמור על בריאות כולנו.
  • אנחנו משתמשים במטליות חיטוי חד פעמיות כדי לחטא משטחים.
  • חומרי החיטוי שמשמשים אותנו נבחרו לפי תקנות ארגון הבריאות העולמי.

כדי שלא נפספס שום התפתחות או חידוש, צוות המלון עובר הדרכות והכשרות שנועדו להבטיח את בריאותכם.

למען בריאותכם ובריאותם של הסובבים אתכם, אנחנו ממליצים לכם לשטוף ידיים לעיתים קרובות.

הזמנות חדשות עד ה 31.5.2020

לא ייגבו דמי ביטול על שינויים או ביטולים של הזמנות חדשות, שייעשו עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה, כל עוד שינויים או ביטולים אלה יבוצעו עד ה-31 במאי, 2020. חשוב לציין שבמקרה של שינוי של הזמנות חדשות, איננו יכולים להבטיח את זמינות החדרים המוזמנים והוא יהיה כפוף לשינויי מחירים.

שינוי או ביטול של כל הזמנה שנעשתה דרך סוכנים צד שלישי, בין אם באופן מקוון או לא מקוון, יש לבצע על ידי פנייה לאותם סוכנים, כאשר השינוי או הביטול יהיה כפוף למדיניות הביטולים של אותם סוכנים.

שימו לב שתהליך ההחזר הכספי עשוי לארוך עד 90 יום.

שינויים במדיניות הביטולים לאור ההתמודדות עם נגיף קורונה
לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי במסגרת ההתמודדות עם וירוס הקורונה, ובהתאם לתנאי השוק המשתנים ולמחויבות שלנו לשמור על בריאותם של האורחים ואנשי הצוות שלנו, שינינו את מדיניות הביטולים שלנו כדי לאפשר גמישות רבה יותר:

לא ייגבו דמי ביטול על שינויים או ביטולים של הזמנות קיימות, שייעשו עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה, כל עוד שינויים או ביטולים אלה יבוצעו עד ה-31 במאי, 2020. חשוב לציין שבמקרה של שינוי, איננו יכולים להבטיח את זמינות החדרים המוזמנים והוא יהיה כפוף לשינויי מחירים.

הזמנות קיימות

לא ייגבו דמי ביטול על שינויים או ביטולים של הזמנות חדשות, שייעשו עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה, כל עוד שינויים או ביטולים אלה יבוצעו עד ה-31 במאי, 2020. חשוב לציין שבמקרה של שינוי של הזמנות חדשות, איננו יכולים להבטיח את זמינות החדרים המוזמנים והוא יהיה כפוף לשינויי מחירים.

ככה נשמור על בריאות כולנו

שטיפת ידיים לעיתים תכופות

למען בריאותכם ובריאותם של הסובבים אתכם, אנחנו ממליצים לכם לשטוף ידיים לעיתים קרובות

עבודה בסביבה ממוגנת

ציידנו את עובדי משק הבית במסכות ובכפפות חד פעמיות לשימוש בזמן הניקיון

אוורור החדרים

צוות הניקיון דואג לאוור את חדרכם במהלך שהייתכם ולאחר עזיבתכם.

חיטוי אסלות

חיטאנו את כל האסלות בחדרי המלון ונמשיך לחטא אותן גם בשגרה

חומרי ניקיון בתקן חדש

חומרי החיטוי שמשמשים אותנו נבחרו לפי תקנות ארגון הבריאות העולמי

הצבנו עמדות לחיטוי ידיים

כדי שיהיה לכם נוח וקל לחטא את ידיכם, פיזרנו ג׳ל לחיטוי ידיים בכל שטח ציבורי בבית המלון

חיטוי חדר האמבטיה

חיטאנו את כל חדרי האמבטיה ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה

חיטוי משטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות

חיטאנו את כל המשטחים בחדרי המלון ובייחוד את המשטחים שנוגעים בהם לעיתים תכופות, ונמשיך לחטא אותם גם בשגרה

דואגים להדריך את הצוות

כדי שלא נפספס שום התפתחות או חידוש, צוות המלון עובר הדרכות והכשרות שנועדו להבטיח את בריאותכם

חיטוי הטקסטיל

הטקסטיל מכובס בחום הגבוה ביותר המומלץ בהוראות הכביסה.

שאלות ותשובות נפוצות בנוגע לנגיף הקורונה (COVID 19)

האם אוכל לבטל את ההזמנה שלי לאור המצב?

לא ייגבו דמי ביטול על שינויים או ביטולים של הזמנות קיימות, שייעשו עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה, כל עוד שינויים או ביטולים אלה יבוצעו עד ה-31 במאי, 2020. חשוב לציין שבמקרה של שינוי של הזמנות חדשות, איננו יכולים להבטיח את זמינות החדרים המוזמנים והוא יהיה כפוף לשינויי מחירים.

מהי מדיניות הביטולים לאור התפשטות נגיף הקורונה?

החל מה 1.6.2020 ועד 28.2.2021 מדיניות הביטולים עודכנה ובמקום ביטול עד 48 שעות לפני מועד ההגעה נאפשר לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני מועד ההגעה למלון ובכפוף לעונה וסוג המחירון. הזמנות שנעשו ללא החזר כספי לא ניתן יהיה לבטל וסכום הכולל של הלינות שהוזמנו יגבה מראש.

*קראו עדו על הזמנות ללא החזר כספי בעמוד בתקנון המלון ותנאי ביטול.

האם אוכל לדחות את תאריך ההזמנה שלי?

אם משנים את תאריכי האירוח יתכן ויהיו הבדלים במחיר. ניתן לדחות את תאריך ההגעה בכפוף למחירי האירוח בתאריכים החלופיים. במידה ותהיה תוספת במחיר ניתן יהיה לשלם את ההפרש בין התוספת למחיר המקורי ישירות במלון.

כיצד יוצרים אתכם קשר?

אנו זמינים עבורכם 24/7 ונעשה את המיטב כדי לסייע. תוכלו לשלוח מייל לכתובת: reservation@sea-hotel.co.il,

או לטלפן ישירות למלון: 03-7953434 או לכתוב לנו בצ'אט שאל האתר.

האם חדרי המלון והשטחים הציבוריים עוברים חיטוי?

המלון פועל לפי הנחיות משרד הבריאות. הנהלת המלון עורכת הדרכות ונוקטת בפעולות מנע על בסיסי יומיומי. אנו מקפידים לאוורר, לנקות ולחטא את חדרי המלון והשטחים הציבוריים בייחוד את האזורים בהם מרבים לגעת כגון: מעקות ידיות, כפתורים, ברזים, מקלדות מחשב, שולחנות, ציוד, מתקנים וכדומה.

  • החיטוי יתבצע באמצעות ניגוב משטחים בלבד, ולאחר ביצוע פעולת ניקוי עם מים וסבון.
  • החיטוי יתבצע באמצעות חומר חיטוי על בסיס אלכוהול בריכוז של לפחות 70%, או באמצעות תמיסת כלור (0.1% sodium hypochlorite) עד לייבוש המשטחים.

ניתן לקרוא בהרחבה בעמוד תחת הכותרת: כך נשמור על בריאות כולנו.

האם צוות המלון ממוגן?

צוות המלון מקפיד על מיגון לפי התקנים של משרד הבריאות. צוותי הקבלה והמשק עוטים מסכת אף ופה ומקפידים לשמור על מרחק של שני מטר מאורחי המלון ויתר הצוות. יתרה מכך, כלל צוות המלון הודרך ומודרך כיצד יש שטוף ידיים ולשמור על הגינה אישית.

האם ארוחת הבוקר תתקיים במתכונת רגילה?

על פי המידע הקיים כיום, לא דווח על העברת נגיפי קורונה באמצעות אריזות מזון או מזון. צוות הטבחים עבר הכשרה עדכנית בפרוטוקול היגיינת המזון לאחר התפשטות נגיף הקורונה.

  1. אנו עורכים  בקרה יעילה על הצוות לחיזוק נהלי היגיינה.
    מספקים את המתקנים המתאימים, למשל לשטיפת ידיים, שירותים, על מנת לאפשר לצוות לשמור
    על היגיינה טובה.
  2. מוודאים שהתקבל דיווח של הצוות והקבלנים על תסמינים גופניים לפני תחילת העבודה או בזמן העבודה.
  3.  שמירת מרחק בין העובדים על פי ההנחיות לכלל הציבור של משרד הבריאות.

ארוחת הבוקר תתקיים בחדר האוכל תוך שמירה והקפדה על מניעת התקהלות בכפוף להנחיות משרד הבריאות.