מלון בחנוכה וים של פעילויות עם הילדים! | Sea Executive Suites
צור קשר

חופשת חנוכה משפחתית בתל אביב עם הילדים: כל מה שצריך לדעת

שתפו

חג החנוכה מתקרב ואיתו החנוכיות, הסופגניות, והכי חשוב – ההזדמנות לבלות קצת זמן איכות עם המשפחה והילדים. כל שאתם צריכים בחנוכה הזה הוא מלון בקרבת הפעילויות ואטרקציות שיעשו לכם את החג צבעוני, כיפי מגבש ומפנק ככל הניתן. הנה, בנינו לכם חופשת חנוכה מהסרטים:

מי לא אוהב את חנוכה? אחד החגים הקסומים ביותר, שגם מגיעים בטיימינג מושלם לקצת חופש מהעבודה ונופש שובר שגרה. כמו בכל שנה, חנוכה בתל אביב זו תקופה עם מגוון פעילויות שמתאימות לחופשה עם הילדים. יתרון נוסף להזמנת מלון לחופשה בחנוכה הוא שכמעט כל האטרקציות לילדים נמצאות במרחק הליכה מהמלון שתבחרו. נשאר רק לתכנן מה תעשו עם הילדים במהלך החופשה בעיר, ולשם כך אספנו עבורכם את הפעיליות הכי מהנות עבור ילדים בחנוכה בתל אביב.

פעילות חנוכה מטריפה לילדים בשוק שרונה

אחרי שתסגרו מלון בתל אביב לחנוכה, כל שתצטרכו לעשות הוא פשוט לבחור לאילו פעילויות אתם רוצים ללכת עם הילדים. על מתחם היצירה הענק שיוקם בשוק שרונה – אנחנו לא היינו מוותרים! בפסטיבל הצבעוני יהודה המכבי ידריך את הילדים שלכם בסדנאות ליצירת סביבונים וחנוכיות – וגם יספר להם על מורשת החג בצורה סיפורית ומהנה. בילוי מושלם לילדים עד גיל 6-7, ועל הדרך יאפשר למבוגרים ליהנות מקצת שופינג.

פסטיגל 2017 בתל אביב: מופע השנה לילדים

גם השנה, בפעם ה- 37, הפסטיגל יוביל את מופעי החג לילדים. השנה ההופעה נקראת "סטורי של פסטיגל – אגדה מעכשיו", ומשתתפים בה נבחרת מרשימה של כל הכוכבים שילדים אוהבים: עומר אדם, לירן רביבו, אליאנה תדהר, שגיא ביטבוקס, וגם סטטיק ובן-אל תבורי – הכוכבים הבלתי מעורערים של השנה החולפת. כמיטב המסורת, המופע נכתב על ידי אורי גרוס ובוים על ידי חנוך רוזן. עם שפע הכשרונות, השירים והריקוים, לילדים מובטחת הנאה צרופה… וגם להורים, שחלק לא מבוטל מהם גדל בעצמו על הפסטיגל.

בתל אביב המופע יערך בתאריכים 12-9/12 במרכז הירידים – מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

אורחים מיוחדים לחג: אלאדין והנסיכה יסמין

כמו כל השנה, מלבד הפסטיגל נערכים ברחבי תל אביב עשרות מופעים מלהיבים לילדים. אחד מהם, שגם יעניין הורים רבים, הוא המחזה "אלאדין והנסיכה יסמין". במחזה הגיבור האהוב ואהובתו מתעוררים לחיים בעיבוד מחודש עם מיטב כוכבי הילדים: אסף הרץ (אלאדין), עדי הימלבלוי (יסמין), חובי סטאר (ג'פאר), וטוביה צפיר (שמגלם -איך לא- את הג'יני)! כל זה קורה במרחק נסיעה קצר מהמלון שלכם בתל אביב, ברחוב קלאוזנר ברמת אביב, בתאריכים 17-20/12.

Follow Us