4 סוגי ספורט ימי בתל אביב שאתם חייבים לנסות בקיץ הקרוב | Sea Executive Suites
צור קשר

4 סוגי ספורט ימי בתל אביב שאתם חייבים לנסות בקיץ הקרוב: רק להזמין מלון

שתפו

חופי תל אביב מהווים חלק מרכזי בהוויה של העיר ובעולמה התרבותי. מדי קיץ החופים מושכים אליהם עשרות אלפי רוחצים: חלקם גרים בעיר, אחרים באים מחוץ לה, כחלק מחופשה שבה הם שוהים במלון בתל אביב. אחת הסיבות לפופולאריות של חופי תל אביב היא שפע האטרקציות שניתן למצוא בהם, כמו שפע סוגי ספורט ימי מיוחדים שיגרמו לכל חובב ספורט להזמין לעצמו כבר עכשיו מלון בתל אביב. הנה למשל ארבעה סוגי ספורט ימי בתל אביב שאתם חייבים לנסות בקיץ הקרוב:

יוגה סאפ (SUP): אום בין הגלים

הסאפ הגיע מהוואי, ותל אביב אימצה אותו בשתי ידיים. יתרונו הגדול הוא במבנה הרחב והעבה שלו, המאפשר שליטה נוחה יחסית. עם הסאפ אפשר לחתור ולטייל לאורך החוף, לגלוש, ואפילו… לתרגל יוגה!

זה נכון, בזכות הסאפ נולדה קטגוריה חדשה בעולם היוגה. העקרון פשוט: עולים על הסאפ, שטים עם קבוצה עד שמגיעים ללוקיישן יפהפה, ומתחילים לתרגל יוגה על הגלים. מעבר לאתגר של תרגול תנוחות יוגה, המתאמן מתמודד עם שמירה על שיווי המשקל, גמישות וחיזוק שרירי הליבה. בנוסף, ביוגה סאפ המתאמן מגיע לריכוז והתכנסות פנימית מסוג חדש. המאמץ הגדול שבשמירה על יציבות לאורך האימון, מביא להתחברות עצמית והתנתקות מוחלטת מגירויים חיצוניים.
איפה? – פארק מנחם בגין.
עם מי מדברים?

• LAKE TLV 050-5580607
• SURF HOUSE 09-9574522
• SEA CENTER – 03-5224079

 

Follow Us