חופשת פורים ספונטנית בתל אביב | Sea Executive Suites
צור קשר

חופשת פורים ספונטנית בתל אביב

שתפו

לחגוג עד לא ידע! מה מחכה לכם בחופשת פורים 2020 בתל אביב? התשובה היא שהמון! מסביב למלון שלכם בתל אביב מתקיימים כל כך הרבה אירועי פורים שקשה אפילו לעקוב. בגלל זה, הכנו לכם מדריך אירועים לקראת פורים בתל אביב. מבטיחים לכם שאת החופשה הזו לא תשכחו! 

רייב פורים ענק בצ׳ארלס קלור! החגיגה המיתולוגית של פורים בתל אביב

כמיטב המסורת, ממש במרחק 5 דקות הליכה מהמלון שלכם בתל אביב, תתקיים מסיבת הרחוב המסורתית של פורים שכבר מזמן הפכה להיות ההפנינג הכי גדול בחג. גם השנה יגיעו להרים די.ג׳ייז מהסצנות השונות בעיר לצד אמנים מובילים מהארץ ומחו״ל. השנה, יחכו לכם שתי במות ענק שינגנו סגנונות מוזיקה שונים ובנוסף דוכני אוכל, מופעי רחוב, יריד אורבני ואטרקציות נוספות. בין השמות שתפגשו ברייב פורים בתל אביב הם איתי גאלו, אחד הדי ג׳ייז הכי אהודים בארץ, סאבלימינל, עדי שבת, אייס ונטורה ועוד. 

מרתון פורים במועדון הבלוק: לרציניים בלבד!

אם אתם מחפשים מסיבה ארוכה, איכותית, עם סאונד מטורף וטכנו משובח – מועדון הבלוק זה מה שאתם צריכים בפורים 2020. כבכל שנה, תתקיים בבלוק מסיבה פרועה במיוחד עם 3 רחבות, קונספט היסטרי, תפאורה מושקעת וכל בלייני העיר. יש לנו תחושה שאחרי המסיבה הזו תשמחו מאוד להגיע לנוח במיטת הקווין סייז שמחכה לכם במלון בתל אביב 😉

פורים של חברים בבר הנסיך

על גג בניין מהמם בנחלת בנימין שוכן בר ׳הנסיך׳ שמשקיף לגגות העיר ומציע לוקיישן כיפי וקליל לחגוג בו את פורים בתל אביב. השנה מתוכננות שם מסיבות של דיסקו, פאנק, גרוב ואפרו וזה המקום ליהנות בו מחגיגת פורים מקומית אמיתית, אנשים טובים, דרינקים בשפע ואווירה שמחה במיוחד. 

פורים בתל אביב בסורה מארה

אם אתם בכיוון של חגיגת פורים אקסלוסיבית, בר הגג סורה מארה יארח אתכם לערב של אוכל טוב, דרינקים איכותיים, מיצגי וידאו ארט והפתעות נוספות. הדרך לסורה מארה עוברת בחניון אורבני מלא מיצגים שיכניסו אתכם לאווירה ומשם תעלו במעלית לקומת הגג לרקוד לצליליהם של הדי ג׳ייז ארז טודרס, איתי גאלו, סטיבן אנג'ל ומתן דרומבוס.

פורים בכרם התימנים: מסיבת הרחוב הכי שווה בתל אביב

רוצים לצאת לבלות כמו שצריך באירועי פורים ולא להוציא כסף, בכלל? מסיבת הרחוב המיתולוגית שמתקיימת בכל שנה בכרם התימנים תאפשר לכם בדיוק את זה, ומבלי להתפשר על אווירה! תיהנו שם ממלבי של המלבייה, דוכני אלכוהול, מוזיקה אלקטרונית משובחת והופעות שכונתיות – והכל במרחק הליכה מהמלון שלכם בתל אביב, כך שבכל רגע תוכלו לחתוך לחדר המפנק שלכם, לצבור קצת אנרגיות ולצאת להרפתקה הבאה! 

פורים הרפתקני בתדר 

אם חשקה נפשכם במסיבת פורים בצהריי היום, התדר, אחד הקומפלקסים הכי תוססים בתל אביב, זו הכתובת. גם השנה יתקיימו בתדר אירועי פורים שווים שיארחו די ג׳ייז מקומיים אהובים, פיצה טובה, אמנים והפתעות נוספות. 

מלון מפנק בתל אביב: לחגוג, לנוח ושוב לחגוג!

עם סוויטה במלון מפנק בתל אביב ומזוודה מלאה בתחפושות תוכלו לצאת לחופשה משכרת חושים! תחזרו למלון שלכם בין האירועים ומסיבות, תנוחו ותצברו כוחות מחודשים, תשתזפו קצת על הגג כשיוצאת השמש ואולי אפילו תרדו לדרינק קליל על שפת הים. מלון הבוטיק Sea Executive Suites ממוקם ממש על הטיילת, במיקום האידיאלי שנמצא ליד כל מתחמי המסיבות והבילויים של פורים בעיר. במלון יחכו לכם חדרים מרווחים ומפנקים עם מטבח מאובזר ומכונת אספרסו (קפה הוא מצרך חשוב במיוחד בחופשות מהסוג הזה!) ומיטות קווין סייז רכות לצנוח בהן למנוחה. במלון תוכלו גם ליהנות מארוחת בוקר ישראלית עשירה שתחזיר לכם את הכוחות, סאונה פינית להרפות בה את השרירים מהמסיבה וגג מושלם לרבוץ בו תחת קרני השמש, המשקיף על כל העיר ונוף מושלם לים.

Follow Us