טיול על הגגות הכי שווים בתל אביב | Sea Executive Suites
צור קשר

חופשה על גג העולם: הגגות הכי שווים בתל אביב

שתפו

כמו בכל ערי אירופה, גם בתל אביב מתפתחת לה תרבות בילוי גבוהה, כלומר – על גגות! החל מברים, מסעדות וכלה במתחם פינוק במלון שלכם בתל אביב – ריכזנו לכם את כל מקומות הבילוי עם הנוף הכי יפה והאוויר הכי צלול לקראת החופשה הבאה בעיר הגדולה

גג סודי, נוף לים וכוס יין נשמע כמו התחלה של סצנה מ״סקס והעיר הגדולה״, אבל כשזה מגיע לחופשה שיכולה להיות לכם בבית מלון בתל אביב – מדובר במציאות! טרנד הגגות הגיע לתל אביב והוא לגמרי כאן להישאר. אז הנה כל הספוטים האקסלוסיביים ביותר לבקר בהם במהלך הנופש שלכם בתל אביב:

ה״קנטה״: המקום שבו הרצאות, דרינקים וסטייל נפגשים

מסעדת הקנטה ממוקמת על גג מתחם הקניות ״גן העיר״, וחולשת על פני חצר רחבה ובר נוסף במתחם סגור. הקנטה ידועה בתור המקום המושלם ליהנות ממנו מנוף אורבני, הרצאה טובה, כוס יין ונשנוש מענג חך.
כתובת: אבן גבירול 61
צופים על: אבן גבירול, אחד הרחובות התלאביביים הקלאסיים ביותר.

Speakeasy: איפה שכל המי ומי

עיצוב מוקפד ועכשווי המשלב גרפיטי מצד אחד ושיש יוקרתי מצד שני מגדיר בדיוק את הבר המגניב הזה, אליו מגיעים כל המי ומי כדי לראות ולהיראות. ה- Speakeasy ממוקם מעל בר הג׳ימי הו ומשקיף על שדרת רוטשילד השוקקת והצבעונית. זה המקום האידיאלי לערב קוקטיילים נוצץ לצד מנות מיוחדות וקלילות.
כתובת: רוטשילד 24
צופים על: בנייני הבאוהאוס המהממים בשדרה הכי יפה בתל אביב.

תל אביב פנורמה
תל אביב ממעוף הציפור

סורא מארה – לאווירה רומנטית עם טוויסט

בקומה העשירית בבניין משרדים אפור, שוכנת לה אחת המסעדות המוערכות בתל אביב וצופה על נוף עירוני מהזווית הכי טובה שיש. אתם תצטרכו לטפס אל על (במעלית, לא לדאוג) דרך החניון – ולהיכנס לאווירה דרך סדרת וידאו-ארטים מושקעים ומגניבים שחייבים לעצור לידם לרגע. למעלה, במסעדה, יחכו לכם צוות של ברמנים מקצועיים, היצע קולינרי בניחוח תל-אביבי ומוזיקה מרימה.
כתובת: סעדיה גאון 31
צופים על: דרום, מרכז וצפון תל אביב בכמעט 360 מעלות!

מיסטר אנד מיסיס לי – לאכול גבוה, תרתי משמע

אם חשקה נפשכם במסעדת גורמה יוקרתית תחת כיפת השמיים, המסעדה של השף שאול בן אדרת מחכה לכם. מיסטר אנד מיסיס לי ממוקמת על גג מתחם צמרת ומוקפת בגורדי השחקים שמצויים סביב. זה ה-מקום ליהנות בו מאוכל אסיאתי עם פרשנות מקומית, טכניקות בישול חדשניות והגשה עוצרת נשימה.
כתובת: מתחם צמרת
צופים על: יותר נכון, משקיפים על מתחמי המגורים השווים של פארק צמרת.

הגג שבו יחכו לכם הנוף הכי יפה בתל אביב, פכפוכי גלים ברקע, יין טוב ואווירה מושלמת

אז לא רק לסמנתה מגיע ליהנות ממתחם שטוף סטייל ואלגנטיות ולא צריך לנסוע למנהטן כדי ליהנות מחוויה כזו – אפשר פשוט להזמין סוויטה זוגית במלון הבוטיק Sea Executive Suites. המלון, אשר שוכן בקו ראשון לים, מרחק דקה הליכה מהמים, מתהדר באחד הגגות הרומנטים והמושקעים ביותר בתל אביב עם נוף שלא רק רואים ממנו את הגלים, אלא גם שומעים אותם. רצפת דק מעץ, שטיחים של טובי המעצבים, צמחייה מטופחת ופינות ישיבה רכות ומזמינות – כל אלו, כולל כמובן היין, יחכו לכם על גג המלון, מרחק קומה או שתיים מהחדר שלכם. החופשה שלכם במלון תכלול, בנוסף, אפשרות לארוחת בוקר גורמה ממיטב חומרי הגלם המקומיים (כולל היצע מרשים לצמחונים וטבעוניים), מתחם סאוונה להתפנק בו, חדר כושר בוטיקי וכמובן סוויטה מרווחת ומעוצבת לבלות בה רק שניכם. הסוויטה כוללת מטבח מאובזר, מקלחת ושירותים יוקרתיים, סלון ובו מסך פלזמה ענק וחדר שינה עם מיטות קווין סייז רכות כענן, בדיוק כמו שמגיע לכם….

לסיכום, אין ספק שעל גגות תל אביב משהו קורה הלילה. כל לילה.
התקשרו לשריין לעצמכם חופשה חלומית על גג העולם.

Follow Us