7 המלצות לבילוי סופ"ש במלון בתל אביב | Sea Executive Suites
צור קשר

מלון מפנק, חוף ים ומסעדות: 7 המלצות לסופ"ש בתל אביב

שתפו

נופש זוגי של יום או יומיים בעיר הכי תוססת בישראל, יוציאו אתכם לטיול בין שווקים צבעוניים, שופינג נמרץ, ספורט – והרבה אוכל טוב. הנה שבע פעילויות מומלצות ומהנות, שיעזרו לכם לחזור לשגרה בכוחות מחודשים


בשביל סופ"ש בבית מלון, לא צריך להרחיק דווקא לאילת או ליוון: יותר ויותר זוגות בישראל מגלים שגם כאן, קרוב לבית, אפשר להיות תייר, ומתפנקים בסוף שבוע בבית מלון בתל אביב – גם אם הבית נמצא באחת מערי גוש דן. יום או יומיים בעיר הגדולה מאפשרים טעימה מענגת מהמסעדות המעולות וחיי הלילה הצבעוניים שהתפרסמו בכל העולם, ועד לחנויות בוטיק, שכונות קסומות ושווקים מעוררי תיאבון.

הספונטניים שבינינו, שמסוגלים להחליט לצאת לחופשה בהתראה של רגע, יכולים ליהנות ממחירים של הרגע האחרון – פשוט להתקשר למלון ולבקש חדר לאותו ערב, או לערב שלמחרת. לא פעם, הזמנה כזו תאפשר לכם לשלם מחיר נמוך במיוחד עבור דירת הנופש. כדאי לזכור שביומיום או בסופי שבוע, מלונות הבוטיק בעיר לא מגבילים את ההזמנה למינימום של שני לילות, ומאפשרים להזמין חדר ללילה אחד בלבד, מה שהופך את הבילוי לאפשרות זולה ואטרקטיבית לזוג המבקש ליהנות מסוף שבוע מלא חוויות בתל אביב.

טיילת, פארקים ושופינג

"תל אביב היא אחד היעדים הטובים והמבוקשים ביותר לנופש בישראל, במשך כל חודשי השנה", אומרת אילנית רם, מנכ"לית מלון הבוטיק Sea, הממוקם על טיילת הרברט סמואל, ומציע לאורחיו סוויטות מרווחות מול חוף הים. "גם שהייה של לילה אחד מספיקה כדי לצבור חוויות ולנקות את הראש: לטייל ברגל, לעשות קצת ספורט בים, ליהנות משופינג ולסעוד במסעדות ברמה עולמית.
"יש לנו חדר כושר, סאונה, חניה לאופניים ואפילו שיעורי יוגה בחינם לאורחי המלון בימי שישי בבוקר", היא מחייכת. "זו הזדמנות להרגיש כמו מקומי ל-24 שעות, ולחוות את הקצב המהיר של עיר שלא מתעייפת אף פעם".
כדי שתנצלו כל רגע בסוף השבוע, ריכזנו עבורכם שבע המלצות לבילוי של 24 שעות בתל אביב – מרגע ההגעה לעיר ועד לצ'ק אאוט ולחזרה הביתה.

 

10:00 – סיור רגלי

כדאי להגיע לעיר עוד לפני הכניסה למלון, ולנצל את הזמן לסיור רגלי באחד האזורים היפים של העיר. יפו היא אפשרות נפלאה – עם כנסיות מרשימות, סמטאות מסתוריות, טיילת מרהיבה הצמודה לים והיסטוריה בת אלפי שנים; או נווה צדק – אוצר בלום של אדריכלות קלאסית וחדשה, חנויות מיוחדות ואווירה נינוחה שקשה למצוא בלב העיר.
אם אתם מאלה שאוהבים ללמוד דברים חדשים ולגלות פינות נסתרות, כדאי לבחור בסיור מודרך שיספר לכם על ההיסטוריה של תל אביב, בניינים ידועים יותר וידועים פחות, והדמויות הבלתי נשכחות שחיו בה לאורך השנים. לצד סיורים מודרכים בתשלום, תוכלו גם להצטרף לסיורים חינמיים שמארגנת העירייה. מומלץ בחום לשלב בסיור גם ארוחת בוקר באחד מבתי הקפה של העיר, שמציעים ארוחות מפנקות ומושחתות במיוחד, כמו ה"בראסרי" ומעדניית "דליקטסן" ביהודה הלוי, או בראנץ' במסעדת "האחים" באבן גבירול. ואם די לכם בכוס קפה ומאפה, תמצאו אותם בבתי הקפה הקטנים הפזורים בשדרות רוטשילד – שהן גם המקום המושלם לטיול רגלי נינוח בצל העצים הגבוהים.

 

12:00 – קניות, קניות, קניות

 מי שאוהב לחזור מהחופשה עמוס בשקיות קניות, ייאלץ להתלבט בין שפע מסחרר של אפשרויות, המתאימות לכל תקציב. בשוק הכרמל ובשוק לווינסקי תמצאו סחורה ססגונית וריחנית במיוחד, מתובלת בהווי הצבעוני של השוק. משם תוכלו להמשיך לחנויות בוטיק בנווה צדק או במתחם התחנה. חובבי אופנה ימצאו פריטים נחשקים ברחוב בוגרשוב או בקניון התוסס של מרכז עזריאלי, ואילו בנחלת בנימין יחכו לכם עבודות יד, אומנות ותכשיטים.

18:00 – טיול שקיעה

אחרי מנוחת אחר צהריים במלון, לקראת השקיעה, מומלץ לצאת אל הטיילת לטיול רומנטי באווירה רגועה, לקראת שלל הבילויים שמזמן לכם הערב. מי שמעדיף פעילות נמרצת יותר יכול לצאת לריצה בטיילת לאור השמש השוקעת, או לבחור בהליכה מהירה או רכיבה על אופניים לאורך טיילת החוף, שחודשה והורחבה לאחרונה. מסלול אפשרי נוסף ומומלץ להליכה או רכיבה עובר בפארק הירקון ודרכו אל נמל תל אביב. ישנם מסלולי הליכה נוספים ורבים בתל אביב. לא הבאתם אופניים מהבית? אל דאגה: שירות "תל אופן" של עיריית תל אביב יאפשר לכם לשכור זוג ירוק ונאה.

20:00 – מסעדה טובה

בעשור האחרון נהפכה תל אביב לבירה קולינרית מהטובות בעולם, בזכות ההיצע האדיר של מסעדות לכל כיס וטעם. אנחנו מזהירים מראש – יהיה לכם קשה מאוד לבחור מסעדה לארוחת ערב, וכנראה תצטרכו לחזור לעוד ביקורים, כדי לא להרגיש שפספסתם.
מאחורי הסצינה הקולינרית הטעימה הזו עומדים השפים המוכשרים והיצירתיים של תל אביב, שהמסעדות שלהם מציעות לא רק מנות נפלאות אלא גם אווירה נינוחה וקלילה – גם כשמדובר בארוחות יקרות במיוחד. בין המסעדות הייחודיות תוכלו לבקר ב"חדר האוכל" של עומר מילר, "פורט סעיד" של אייל שני, "קפה אירופה" של שרון מילר, "הבסטה" של מעוז אלונים ואיתי הרגיל, וכמובן "בית תאילנדי" האותנטית, בניצוחו של יריב מלילי.
טבעונים? תל אביב היא אחת הערים הידידותיות ביותר בעולם עבורכם, ומציעה מנות טבעוניות נהדרות כמעט בכל מסעדה, לצד מסעדות טבעוניות לחלוטין כמו "זכאים" של הראל זכאים, "ננוצ'קה" של ננה שרייר או "מיס קפלן" של אורי שביט ושיראל ברגר. אם אתם בעניין של אוכל רחוב, אינספור דוכני אוכל יקרצו לכם כמעט בכל פינה בתל אביב ויספקו לכם חוויה קולינרית מהירה ומשתלמת.

22:00 – על הבר

תל אביב רק מתחילה את הלילה, וכדאי לכם להצטרף אליה לדרינק על הבר. העיר שוקקת ברים משלל סוגים – כאלה המתמחים בבירה ואוכל טוב, כמו למשל "נורמה ג'ין", ו"המנזר" הוותיקים; ברי יין תוססים כמו "צ'יקטי" ביהודה הלוי או "זאזו בר" בשרונה; והאופנה החדשה – ברי קוקטיילים מהודרים ובהם "אימפריאל" ברחוב הירקון, "ג'אספר" בדיזנגוף ו"מונשיין" בלילינבלום.

10 בבוקר למחרת – ספורט

תל אביב היא עיר מושלמת לחובבי הספורט. טיילת החוף ופארק הירקון הם מקום אידיאלי לריצת בוקר אורבנית או לרכיבת אופניים מרעננת באוויר הנקי של יום שישי או שבת, עם אופניים שתביאו מהבית או אופני "תל אופן" שכורים.

חופי תל אביב קוראים לחובבי גלישה, סאפ וקייט-סרפינג; סיורים בסגווי ייקחו אתכם מנמל תל אביב ועד לשדרות רוטשילד התוססות, שם תוכלו לעצור ולנוח על אחד מהספסלים הרבים הפזורים בשדרה. חובבי משחקי ספורט? בחוף גורדון תוכלו למצוא מגרשים למשחקי כדוריד, להנאתכם.

13:00 – נמל תל אביב

את סוף השבוע המושלם בעיר מומלץ לחתום בשילוב של טיול ואוכל בנמל תל אביב, עם שוק איכרים שמציע תוצרת משובחת וייחודית – כדי שלא תישארו רעבים. אחרי שיטוט בין הדוכנים וסיור בטיילת הנמל ובטיילת רידינג החדשה, כשמטוסי שדה דב ממריאים מעליכם, זה הזמן להצטייד במזון בשוק ולערוך פיקניק מול הגלים, או להתיישב באחת המסעדות בנמל, ולסיים את הביקור בטעם של עוד.
רוצים להזמין סופ"ש זוגי בתל אביב?
מלון Sea Executive Suites מציע סוויטות מרווחות במחיר משתלם במיוחד לסוף השבוע!

Follow Us