חופשת ט״ו באב בדקה ה-90 | Sea Executive Suites
צור קשר

חופשת ט״ו באב בדקה ה-90: אף פעם לא מאוחר לרומנטיקה בתל אביב

שתפו

השנה חג האהבה העברי, ט״ו באב, נופל בול על הסופ״ש, כך שאין תירוצים! שימו את הילדים אצל ההורים, ארזו מזוודה עם בגד ים ושני סטים יפים, הזמינו סוויטה רומנטית במלון בתל אביב – וצאו לחגוג את האהבה שלכם בעיר הגדולה, בסופ״ש מהסרטים. ריכזנו לכם את האטרקציות הרומנטיות שיסגרו לכם חופשת ט״ו באב מושלמת באמת:

בעקבות סיפורי האהבה המרגשים של העיר

מה הסוד הרומנטי של גן מאיר? מי נתן לסמטה פלונית ואלמונית את שמותיהן? ואילו סיפורי אהבה יפים במיוחד התחוללו בתל אביב של שנות העשרים? אילן שחורי מארגן לכם סיור מודרך מתקתק במיוחד – עם כל סיפורי האהבה, הרומנים והסודות של העיר הגדולה המסתתרים בדפי ההיסטוריה. בקיצור, סיור ט״ו באב שמארגן אילן שחורי הוא סיבה מצוינת להאריך את החופשה שלכם במלון בתל אביב לשני לילות, ולעשות צ׳ק אין במלון כבר ביום חמישי! הוא מתחיל בשעה 17:00 ומצריך הרשמה מראש.

פיינט דייט בבר תל אביבי

חופשת ט״ו באב שלכם תכלול הרבה ג׳קוזי, ים ופינוקים במלון שלכם בתל אביב… אבל אם אתם רוצים להתגבש בפעילות שוברת שגרה ומתוקה במיוחד, ערב פיינט דייט זה בדיוק בשבילכם! צבעים, קנבאסים, מכחולים ויצירה זוגית שהיא רק שלכם. הסדנה מיועדת לאנשים שאין להם ניסיון בציור כלל וכלל, ובסופה תצאו גם קצת שיכורים, ועם ציור מהמם שציירתם ביחד! להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

ארוחה רומנטית בקפה האנוי

המסעדה הויאטנמית (הכשרה) והיפהפיה שנמצאת בפינת כיכר רבין מציעה לכבוד ט״ו באב תפריט זוגי הכולל פתיח, מנת ביניים, 2 עיקריות, קינוח ויין משובח. אילו מנות מיוחדות יצפו לכם שם? לחמניה סינית מאודה בעבודת יד במילוי ראגו פטריות, שוק אווז ברוטב שזיפים עם בטטה ובצל מקורמל, צלעות אווז ברוטב תפוזים עם תבלינים ועוד. ההמלצה שלנו: התחילו את הערב שלכם במלון שלכם בתל אביב עם שתי כוסות יין ושקיעה עוצרת נשימה, ומשם צאו לערב מענג חך עם טעם שווה במיוחד.

ואיך אפשר בלי קצת… לצחוק על זה

אחרי השקיעה היפה שתראו ממרפסת המלון בתל אביב והארוחה הרומנטית שתאכלו – אין כמו לקנח במופע סטנד-אפ שישים על השולחן את כל הרגעים המצחיקים והמביכים שהם חלק מחיי זוגיות. מני מלכה, אחד הסטנדאפיסטים הכי מצחיקים שיש, עורך השנה בבית ציוני אמריקה מופע מיוחד לכבוד ט״ו באב. בטוחים שכל הדרך חזרה למלון שלכם בתל אביב אתם תתגלגלו מצחוק!

סוויטה רומנטית במלון בתל אביב: חופשת ט״ו באב מושלמת מול הים

למרות כל האטרקציות הזוגיות השוות האלו, החלק הכי חשוב בחופשת ט״ו באב הוא, איך לא, המלון הרומנטי שיחכה לכם בתל אביב. מלון הבוטיק Sea Executive Suites שוכן ממש על שפת החוף. במלון האינטימי תחכה לכם סוויטה זוגית יפה ונעימה עם מיטת קווין סייז רכה, מסך פלזמה ענק, סלון מעוצב, מטבחון מאובזר, ג׳קוזי וחדר רחצה חלומי. במלון בתל אביב תוכלו להעביר חופשת ט״ו באב מושלמת הכוללת זמן זוגי בסאונה פינית, ערב קוקטיילים על הגג מול השקיעה, ריצה על הטיילת וכמובן – הרבה זמן של בטן גב על החוף.

לסיכום, ט״ו באב מתקרב, והחדרים הולכים ואוזלים… נצלו את ההזדמנות להשקיע בזוגיות שלכם, וצרו עימנו קשר לגבי חופשה רומנטית מהסרטים.

Follow Us