חופשת גאווה בתל אביב: הכי צבעונית, תוססת ומלהיבה שיש | Sea Executive Suites
צור קשר

חופשת גאווה בתל אביב: החופשה הכי צבעונית, תוססת ומלהיבה שיש

שתפו

  • מצעד הגאווה ה-21 מתקרב ואיתו ים של מסיבות, אירועים ואקשן שעומדים לפקוד את תל אביב! בקיצור, זה בדיוק הזמן לצאת לחופשה הכי מהנה (וגם חשובה!) בעיר הגדולה. הנה כל מה שמחכה לכם מסביב למלון שלכם בתל אביב:

    רוצים להיות הכי קרובים שאפשר למצעד הגאווה, תהלוכת המשאיות ומסיבת הענק בצ׳ארלס קלור? מלון הבוטיק Sea Executive Suites הוא הלוקיישן המושלם להעביר בו חופשת גאווה! גם השנה עשרות ליינים תכננו היטב את המסיבות הכי שוות בעיר הנמצאות כולן במרחק הליכה מהמלון, ולצידן יתקיימו בתל אביב גם אירועי תרבות חשובים ומשמעותיים בסימן המאבק הלהטב״י. ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת בשביל לצאת לחופשת גאווה מושלמת, תוססת ומשכרת חושים! במשפט אחד: חול, ים, שמש, מסיבות וחוזר חלילה. הרחבנו ופירטנו! מוכנים לחופשה הכי בועטת בשנה? 

    מצעד הגאווה בתל אביב

    פותחים את החגיגות עם מסיבת גאווה בפסאז׳

    רגע לפני המצעד, מחממים את החופשה שלכם בתל אביב עם מסיבה שווה במיוחד במועדון הפסאז׳. בערב יככבו אנה לן (טרי פויזן), טניה וינקור הכנרית החשמלית שכל הופעה שלה היא משהו באמת מיוחד וסט אלקטרו-האוס יסגור את הכל.

    • 13.6.19, 23:00, פסאז׳

    ישר אחרי השנ״צ במלון: מסיבה של 36 שעות באלפאבית

    לפני המסיבה המטורפת של האלפאבית כדאי לכם להתפנק טוב טוב בחדר שלכם במלון בתל אביב, כי היא עומדת להתפרש על פני 36 שעות – מיד לאחר המצעד! המסיבה בהפקת ליין PAG ומארחת את הדיג׳ייז הכי שווים בעיר, ביניהם Anna Haleta, Alex Levin, No Twins ועוד.

    • 14.16.19, 24:00, אלפאבית

    מצעד הגאווה ה-21! אנרגיות שאי אפשר להסביר במילים

    לא רחוק מהמלון שלכם בתל אביב יוזנק גם השנה מצעד הגאווה מגן מאיר. במהלך הבוקר צפויות להתקיים באזור הופעות ומסיבות רחוב אשר יתפשטו לאורך כל מסלול המצעד וילוו בתחפושות, דגלים, אלכוהול וכמובן המשאיות המיתולוגיות של המצעד.

    פסטיבל וויגסטוק: מופע דראג תיאטרלי צבעוני במיוחד

    כבכל שנה, גם הפעם יעלו אמני הדראג הכי מוכרים ואהובים למופע שכולו צבע, מוזיקה ושוואו אחד גדול. מה שאולי לא ידעתם הוא שפסטיבל וויגסטוק נוסד די מזמן, בשנת 1993, ביוזמת הוועד למלחמה באיידס במטרה להעלות את המודעות לנושא. בקיצור, בין לבין המסיבות והמנוחה בחדר שלכם במלון, מופע דראג הוא דרך מושלמת לציין מטרה חשובה וליהנות מחוויה אמנותית-תרבותית מהפנטת בווליומים גבוהים!

    מסיבת גאווה בצ׳ארלס קלור: הפינאלה של המצעד

    החלק השווה ביותר של מצעד הגאווה מתרחש ממש מתחת למלון בתל אביב, על הטיילת. מדובר בתהלוכה צבעונית, שיא היום, אשר במהלכה סביב כל משאית ״מחופשת״ מתרכזת מסיבה במוזיקה אחרת לגמרי! מוזיקה מזרחית, טכנו, טראנס, טראש ופופ – לא משנה מה הסגנון שלכם, הוא יהיה בחלק הזה ויאפשר לכם לרקוד מול שפת הים! לאחריו תוכלו לעשות מקלחת מרעננת במלון ומשם להמשיך למסיבת הענק המיתולוגית בפארק צ׳ארלס קלור עם במת עמק ומיטב הדיג׳ייז והאמנים הישראלים.

    מלון Sea Executive Suites שוכן ממש על הטיילת, ומהווה הלוקיישן האידיאלי והמבוקש ביותר בכל שבוע גאווה. חופשת גאווה במלון תאפשר לכם לדלג בין מסיבה למסיבה ולחזור כל פעם לחדר רחב ומפנק עם כל מה שצריך כדי להתאושש, ולהתכונן לחגיגה הבאה: חדר רחצה מפואר, מרפסת עם נוף לים, ג׳קוזי, מטבחון מאובזר כולל מכונת אספרסו וכמובן – מיטות קווין סייז רכות לצנוח אליהן. עוד במלון תוכלו ליהנות מארוחת בוקר ישראלית עם שפע מנות מענגות חך, סאונת עץ, חדר כושר והגג הכי יפה בעיר ממנו ניתן לראות את חוף הים וכל המסיבות המתרחשות סביב!

    הדרך שלנו להרים:

    רוצים להיות הכי קרובים שאפשר למצעד הגאווה 2019? הזמינו עכשיו את החופשה הכי מטורפת בשנה ותהנו ממבצע מיוחד! כדי להפגין את תמיכתנו באירוע החשוב, כל מי שיזמין חדרים במלון לתאריכי המצעד (13.6.9-15.6.19) יהנה מהנחה מיוחדת!