מקום לצילום בתל אביב, לוקיישן לצילומים | Sea Executive Suites
צור קשר

מצעד הלוקיישנים הטובים והפופולריים ביותר לימי צילום (ספוילר: הסוויטה נשיאותית מובילה בראש)

שתפו

  • מצעד הלוקיישנים הטובים והפופולריים ביותר לימי צילום (ספוילר: סוויטה נשיאותית מובילה בראש)

    לא חסרים לוקיישנים אורבניים לכל סוגי הפקות הצילומים – בין אם אלה צילומי אופנה וצילומים של קליפים או צילומי סרטים, סדרות, מערכונים וכיוצא באלה. עם זאת, לא כל הלוקיישנים מספקים את שני הדברים החשובים ביותר לכל יום צילום: 

    • בלי הפרעות – אתם רוצים להיות מסוגלים לצלם בסביבה חסרת הפרעות עד כמה שאפשר כדי לנסות לצמצם את הסחות הדעת שיאריכו את יום הצילומים שלכם שלא לצורך, מקום סגור ומבוקר בו אתם שולטים בסביבת הצילום.
    • תאורה – כולם יודעים שתאורה מצוינת היא הכרח בכל הפקה, עד כדי כך שהיא חשובה יותר אפילו מהרקע. 

    אם כן, מהם הלוקיישנים הטובים ביותר לימי צילום שגם עושים וי על שני האלמנטים שציינו למעלה וגם מספקים רקע מושלם לצילומים? טוב ששאלתם:) קבלו את המצעד הקצר של הלוקיישנים המומלצים ביותר.

    1. סוויטה במלון על הים

    שקט חסר הפרעות? יש. תאורה מצוינת והיכולת לשלוט בתנאי התאורה? יש. ועל זה תוסיפו גם נוחות – בלי החום, הקור או הלחות שבחוץ, עיצוב פנים איכותי שכבר מחכה לכם מוכן ומזומן לשימוש, ואלמנטים אדריכליים מעניינים. מכל הסיבות האלה, בתי מלון בכלל ומלונות על הים בפרט הם בין הלוקיישנים הפופולריים ביותר לצילומים ופרט מקומות יפים לצילום חתן וכלה. לראיה, הסוויטה הנשיאותית שלנו ב-Sea Executive Suites הפכה ליעד מועדף על מפיקים של ימי צילומים – מצילומי האופנה של מותג עדיקה ועד צילומי הקליפ המוזיקלי של אנה זק וכל מה שביניהם, הסוויטה הנשיאותית ובית המלון שלנו כבר אירחו במקצועיות רבה אינספור הפקות.

    אנה זק בקליפ מוזיקה בסוויטה הנשיאותית

           2. כל מקום עם מים

    • אין על מים, לא רק בחיים אלא גם בצילומים מכל סוג שהוא. חופים – שהם מקומות לצילומי חתונה מועדפים, צוקים, אגמים, נהרות, מרינות שנוסף על המים מציעות גם צבעוניות מיוחדת ואפשרויות של חדרים עם נוף לים הם כולם לוקיישנים מרשימים ויזואלית. ואם זה לא מספיק, מים מצטלמים עד כדי כך טוב שאפילו שלוליות יכולות לשמש כלוקיישן מעניין לצילומים. 

      3. גגות

    • אין על גגות כלוקיישן לצילומים, כשהאתגר היחיד שעומד בפניכם הוא השגת אישור לעלות עליהם. אבל, אם תצליחו לקבל גישה לגג עם נופים משגעים, בייחוד אם הנופים האלה מגוונים ומציעים, נגיד, גם נוף אורבני וגם נוף לים, תוכלו להרוויח כמה לוקיישנים מהממים במיקום אחד ומיוחד. 

      4. חדרי מדרגות

    • כל הקווים המעניינים, הזווית יוצאות הדופן והמרקמים השונים שנמצאים בחדרי מדרגות הם מטעמים של ממש לצלמים. בישיבה, בעמידה, בשכיבה, בהישענות על המעקה ובטיפוס במדרגות או בירידה למטה – יש לא מעט אופציות צילום בלוקיישן המיוחד והאומנותי הזה. 

      5. קירות מעניינים

    • מקירות בניינים שהטקסטורה שלהם מעניינת ועד קירות מלאי גרפיטי – חלקם החיצוני של בניינים יכול להיות רקע מצוין לצילומים, כי הוא עוזר ליצור את האווירה המתאימה בלי לגנוב את הפוקוס ממושא הצילום שלכם.

    הקודם
    הבא

    חברת האופנה ״עדיקה״ בצילומים

    סלון מפנק בסוויטה הנשיאותית
    חלל אורבני מודרני עם נוף פנורמי לים