הצעת נישואין בסוויטה נשיאותית בתל אביב | Sea Executive Suites
צור קשר

מרגשת ויוצאת דופן – הצעת נישואין בלתי נשכחת בסוויטה נשיאותית שעולה על כל דמיון

שתפו

  • נכון, הצעות נישואים על חוף הים, באיזו מסעדה מפוארת או בעזרת שלט שמתנפנף בשמיים קשור למטוס הן כולן קלסיקות רומנטיות מאוד, אבל בואו נהיה כנים – הן גם קצת גנריות. אז אם אתם מעדיפים ללכת על הצעת נישואים שונה מהנורמה, כזאת שעוד תתרפקו עליה ותזכרו בה כשהילדים ואפילו הנכדים ישבו על ברכיכם ויבקשו לשמוע את הסיפור הרומנטי שלכם, יש לנו הצעה בשבילכם (כי אין על משחקי מילים).


    בתל אביב, ממש על הים, יש חלל מדהים ביופיו ובייחודו שהוא המקום המושלם להצעות נישואים יוצאות דופן ומרגשות במיוחד. גן עדן של שלווה, רוגע ויוקרה – ככה מתארים האורחים את הסוויטה הנשיאותית שלנו, שאין שנייה לה בסביבה התל אביבית. החלל הקסום הזה, שנמצא בקומה השישית של מלון הדירות, מתפרש על פני 175 מטרים רבועים ומציע מטבח מרווח ומאובזר היטב, כולל מכונת קפה עם קפסולות מוכנות לשימוש, סלון שעוצב בשלמות ומציע את כל הפינוקים שאפשר לחשוב עליהם ובכלל זה גם טלוויזיית פלזמה, שני חדרי שינה (ראשי ורגיל), חדר אמבטיה יוקרתי והדובדבן שבכל הקצפת הזאת – כ-85 מטרים רבועים של מרפסת עץ מרווחת עם בריכת שחייה פרטית ומחוממת, מוקפת עצי זית וצמחים אקזוטיים, שלמרגלותיה פרוש נוף פנורמי עוצר נשימה של חופי תל אביב ומימיו הכחולים של הים התיכון.

    סוויטה נשיאותית בתל אביב

    מה שיפה בשימוש בסוויטה הנשיאותית להצעת נישואים הוא, שהיא מאפשרת לכם לתכנן מאורע לא שגרתי, מרגש, אישי ואינטימי, שתפור בדיוק למידתכם. כמו מה בדיוק? הנה ארבעה רעיונות שאולי יתנו לכם קצת השראה וגם יכולים להשתלב זה בזה לכדי הצעת נישואים אחת מלאת ריגושים:
    – הפודיז שביניכם (וגם אחרים כמובן) יכולים להזמין לסוויטה שף פרטי שיבשל למענכם ארוחת מלכים. את הארוחה תוכלו לאכול על מרפסת העץ, כשמול עיניכם פרוש כל הכחול המנצנץ הזה של הים התיכון.
    – הסוויטה כל כך מרווחת עד שתוכלו להזמין כמה חברים טובים או בני משפחה שיחכו בסוויטה ויפתיעו את אהוב או אהובת ליבכם כשתיכנסו יחד לחדר. כך תהפכו את ההצעה לאירוע אינטימי שיסתיים בלילה או בסוף שבוע של פינוק במלון דירות.
    – אנחנו זורמים איתכם, כך שאתם מוזמנים גם לקשט את הסוויטה כראות עיניכם ואלה שרוצים להשקיע באמת ולהבטיח שהכול יהיה מושלם עד הפרט האחרון, יכולים גם להזמין מעצבי פנים שיקשטו את החלל או את השולחן במקצועיות ובשלמות.
    – הזמינו מעסה מקצועי שיעניק לכם עיסוי זוגי, בחדר או על המרפסת מול הים. המעסה מגיע עם מיטות הטיפול לסוויטה כאשר סוג הטיפול נתון לבחירתכם – עיסוי באבנים חמות, עיסוי שבדי, עיסוי ארומתרפי ועוד.
    וכל זה רק על קצה המזלג, כי השמיים הם הגבול כשמשדכים בין הסוויטה המטורפת הזאת ובין אירוע רומנטי וחד פעמי כמו הצעת נישואים. במילים אחרות, מה שאנחנו מנסים להגיד זה שאם כבר הצעת נישואים, למה לא להפוך אותה לאירוע שמשלב כמה שיותר אלמנטים של פעם בחיים? גם הפתעה, גם חוויה של יוקרה והחיים הטובים, וגם אינספור פינוקים.
    וסתם כדי שהפינוקים ימשיכו לזרום, זוגות שבוחרים בסוויטה הנשיאותית להצעת הנישואים שלהם גם ייהנו מחבילת I Said Yes:


    ★ שמפניה
    ★ אירוח VIP
    ★ סלסלת פיקניק לשניים שמגיעה אליכם לחדר, מלאה בארוחת בוקר טעימה במיוחד (כרוך בתוספת תשלום וזמין רק לזוגות שמזמינים שהייה של לילה אחד לפחות)
    ★ חניה פרטית

     


    ככה עושים את זה בגדול:)