חופשה משפחתית במלון דירות על הים בתל אביב | Sea Executive Suites
צור קשר

חופשה משפחתית במלון בתל אביב: היעד המושלם לילדים, להורים ולחיסכון

שתפו

  • חופש הגדול כבר כאן וכרגיל, לילדים יש שפע של זמן פנוי. אם גם לכם לא יזיק להירגע קצת במקום לחפש להם סידור חדש כל שבוע, זה הזמן לחופשה משפחתית בתל אביב – היעד שייתן לכם הכול: כיף לילדים וזמן איכות למבוגרים במחירים נוחים

    אם אתם כמו רוב הישראלים, גם אתם בטח מחפשים חופשה משפחתית שתהיה מושלמת מכל הבחינות – לילדים, להורים ולחשבון הבנק. אז בטח תשמחו לשמוע שהיעד המושלם נמצא ממש פה, מעבר לפינה: תל אביב.

    למה חופשה במלון בתל אביב היא בדיוק מה שאתם צריכים? קבלו.

    לא רוצים לישון, רוצים להשתגע

    תל אביב מוכרת כבירת הצעירים, אבל לא סתם מגיעים אליה תיירים מכל העולם וגם מהארץ, כדי ליהנות מחופשות משפחתיות עם ילדים. זה רק הגיוני, כי תל אביב היא גן עדן של ממש לילדים ולבני נוער: חופי הים הם מגרש משחקים אחד גדול, ברחבי העיר יש עשרות פארקים וגינות שעשועים, והסמטאות והרחובות של יפו הם הרפתקה בפני עצמה. וכל אלה הם בילויים חינמיים לגמרי!

    רוצים לשמוע מה עוד אפשר לעשות בעיר התוססת הזאת? הנה כמה רעיונות.

    תיאטרון אלמינא
    במשך כל החופש הגדול מציג תיאטרון אלמינא חמש הצגות ילדים בעברית, בערבית וגם בגרסה דו-לשונית. בין היתר, תוכלו לראות את ׳האריה של הלן׳, ׳ארנבים׳, ׳ים׳, ׳פלא׳ ובכוורת׳ ו׳פלא׳.

    כמה. 40-60 שקלים

    איפה. מוזיאון תל אביב: elminajaffa.com

    מתי. יולי ואוגוסט

    הצגות תחת כיפת השמיים
    הטריבונה היא אמפיתיאטרון בנמל תל אביב שבכל קיץ מארח מגוון של אירועי תרבות ומופעים לכל המשפחה באוויר הפתוח. השנה, אפשר לראות את ׳ארץ עוץ שלי׳, ׳ספר הג׳ונגל – יחד לעולם׳, ׳המפוזר מכפר עזר׳ ועוד.

    כמה. כניסה חופשית

    איפה. אמפי טריבונה בנמל תל אביב

    מתי. בכל יום שלישי במהלך אוגוסט. כל מופע מתחיל ב-17:30 עם הפעלות לילדים

    וב-18:30 מתחילה ההצגה.

    פארק המים המימדיון

    בילוי מרענן ורטוב בפארק המים הגדול ביותר בארץ. עשרות מגלשות מים, בריכות גלים, מסלולי אבובים, מגרשי ספורט, מתקנים מתנפחים, דוכנים ושפע של מתחמים שיאפשרו לילדים לפרוק את כל האנרגיה שלהם, ולכם לבלות את היום בטבילה במים קרירים.

    כמה. 142 שקלים לבני שנתיים ומעלה. מתחת לגיל שנתיים, הכניסה חופשית

    איפה. אמפי טריבונה בנמל תל אביב

    מתי. בכל יום בין 9:00 ל-17:00

    תור המבוגרים ליהנות

    בסוף היום, כשהשמש תשקע ואתם תחזרו למלון הדירות המפנק שלכם, הילדים יוכלו להימרח על הספה מול סרט בטלוויזיה ואתם תוכלו לצאת לערב זוגי.

    תל אביב מציעה לזוגות אינספור פעילויות רומנטיות, שחלקן לא יעלו לכם גרוש, כמו טיול רגלי על הטיילת או שיטוט בסמטאות או בנמל יפו.

    מומלץ במיוחד להשקיע ערב בטיול לילי בשוק הפשפשים ביפו, שהופך בלילות הקיץ להפנינג של ממש, ועוד ערב או שניים בנמל תל אביב ובמתחם שרונה. וכל זה עוד לפני שהזכרנו את שפע המסעדות המצוינות שיש בעיר.

    האירוח יוקרתי, החיסכון אמיתי: מלון בתל אביב

    בדרך כלל, כשאנשים מחפשים לינה בתל אביב לחופשה המשפחתית שלהם, הם רוצים אירוח ברמה גבוהה, אווירה משפחתית טובה ומחיר משתלם. או במילים אחרות: מלון הדירות הבוטיקי Sea Executive Suites.

    מלון הדירות נמצא בקו הראשון לים ובמרחק הליכה ממרכז העיר – נקודת הפתיחה המושלמת שממנה אפשר להגיע בקלות ובנוחות לכל האטרקציות ומקומות הבילוי בעיר.

    יש כאן דירות מפנקות שיכולות להכיל משפחות עם ילדים, מיטות רכות שתתקשו לצאת מהן (ראו הוזהרתם), מטבחון מאובזר שבו תוכלו להכין ארוחות במקום לצאת למסעדות, טלוויזיית מסך פלזמה, ספות נוחות בסלון, ובחלקן גם יש מרפסת עם נוף לים.

    ואם כל זה לא מספיק, אז גם תוכלו ליהנות מגג המלון ופינות הרביצה המזמינות שבו, סאונת עץ אינטימית וחדר כושר בוטיקי.

    ואגב, אם כבר התארחתם אצלנו בעבר אז מגיעה לכם הנחה של 5%.