מלון דירות להשכרה לטווח קצר | Sea Executive Suites
צור קשר

למה כדאי לשכור דירה לטווח קצר במלון דירות בתל אביב

שתפו

  • אין על חופשות, פשוט אין. ההזדמנות לפרוק מתחים, היכולת להירגע והאפשרות ליהנות מזמן איכות לבד, עם חברים או עם משפחה הן כולן סיבות מצוינות לאהוב חופשות. בשלב התכנון של החופשה ומיד אחרי שבחרתם את היעד שלכם, הדבר השני הכי חשוב ברשימה הוא המקום שבו תשהו, כי מקום לינה יכול להפוך את החופשה שלכם לגן עדן או לסיוט. עד כדי כך? כן, כי אם תבחרו את מקום הלינה הלא נכון לא רק שלא יהיה לכם נוח לאורך כל החופשה, אלא גם תתקשו להירגע וליהנות.

    אז איך יודעים לבחור במקום הלינה הנכון? הרי יש כל כך הרבה אפשרויות – מדירות להשכרה לטווח קצר, דרך המלונות המסורתיים, עד צימרים וכמובן מלון דירות המאפשר דירה להשכרה. השאלה הזאת הופכת מורכבת עוד יותר כשמדובר בחופשה בתל אביב, כי יש בעיר הזאת כל כך הרבה אופציות, כל כך הרבה מלונות וכל כך הרבה דירות להשכרה לטווח קצר, עד שבאמת אבל באמת קשה לבחור. כדי לעזור לכם לעשות סדר בדברים, במאמר הזה נסביר למה מלון דירות הוא אחת האפשרויות היותר כדאיות, בטח אם אתם מתכננים חופשה בתל אביב.
    יש לא מעט יתרונות ופינוקים שמגיעים עם לינה במלון דירות. בואו נעבור עליהם אחד אחד.

    1. מיקומים נוחים

    בדרך כלל, מלונות של דירות נופש נוטים להיות ממוקמים באזורים מרכזיים ונוחים. הם לא מוגבלים לאזורים מסחריים ועסקיים או לרחובות הומים, כמו מרבית המלונות הרגילים, אלא נמצאים במיקום אידיאלי שמאפשר ליהנות מהקרבה גם לכל האטרקציות החמות בעיר, גם לחיי הלילה והבילויים, גם לשופינג הכי שווה וגם לחוף הים. כשהעיר וכל הדברים הטובים שיש לה להציע נמצאים במרחק נגיעה מדירת הנופש שלכם, החופשה כולה הופכת נוחה ונעימה יותר.
    חשבו כמה זה נוח – המסעדות הכי טובות, הברים הכי טרנדים, החנויות הכי מגניבות, האתרים ההיסטוריים שתמיד תכננתם לבקר בהם וכמובן גם הים, כולם במרחק הליכה או נסיעה קצרה. המשמעות היא שתוכלו לבלות פחות זמן בניסיון להבין איך מגיעים מנקודה א׳ לנקודה ב׳, ויותר זמן בהנאה מהחופשה שלכם.

    2. מרחב מחיה

    אין דבר גרוע יותר מאשר להגיע למקום הלינה שלכם אחרי טיסה מפרכת או נסיעה ארוכה, ולגלות שנתקעתם עם חדר בגודל קופסת גפרורים, צפוף וחסר חן. דירות הנופש, שזמינות להשכרה לטווח קצר בתל אביב, לבחירתכם, נותנות לכם קצת יותר ספייס שבו תוכלו לנוח ולמלא מצברים לפני שתצאו שוב להנאות יומכם. בממוצע, דירות נופש נוטות להיות גדולות בכ-30% מחדרי מלון רגילים וזה הופך אותן לפתרון אידיאלי אם אתם נוסעים בקבוצה, ובייחוד אם הילדים באים איתכם לחופשה.
    חופשה עם כל המשפחה יכולה לפעמים להיות חוויה די מלחיצה, אבל לינה במקום הנכון יכולה להוריד מכם לא מעט לחץ וטרחה. בדירת נופש תוכלו להימנע מתחושת הקלסטרופוביה שמתלווה לא פעם לחופשה עם ילדים כשכולכם מצטופפים בחלל אחד קטן. וממש כמו בבית, גם במלון דירות יהיה לכם סלון נוח עם טלוויזיה, שמולה אפשר יהיה להושיב את הילדים מפעם לפעם.
    חוץ מזה, דירות נופש גם בדרך כלל כוללות מטבח מצויד, סלון וחדר שינה אחד לפחות, בין אם בחלל אחד גדול או בחדרים נפרדים. המשמעות היא אחת: נוחות, בוודאי אם אתם מאלה שמעדיפים לבשל מדי פעם במהלך החופשה כדי לחסוך בהוצאות על מזון.

    3. כל הנוחות של הבית, ויותר

    בעוד שמלונות מציעים פינוקים שונים, אין כמו הנוחות והפרטיות של בית. כפי שציינו בסעיף שלמעלה, להבדיל מבתי מלון, דירת הנופש שלכם במלון דירות מגיעה עם מטבח מצויד שבו אפשר לבשל וגם להכין כוס קפה על הבוקר. דמיינו את עצמכם מתעוררים, נכנסים למטבח, מכינים לעצמכם נשנוש או כוס קפה ונהנים מפינוקי הבוקר שלכם עם נוף מרהיב לים, כשאתם עדיין בפיג׳מה. ככה תתחילו יום מלא בחוויות באיטיות ובנוחות הראויות.
    בנוסף, מטבח משמעו גם מקרר גדול יותר מהמקררון שבדרך כלל תמצאו בבתי מלון. לא עוד מיני-בר שכולו מלא במשקאות ובחטיפים שאתם לא באמת רוצים ונמכרים במחירים אסטרונומיים.
    מעבר לכל זה, בדירות נופש שזמינות להשכרה, יש גם חדר כביסה כך שתוכלו להתנהל ממש כמו בבית ולא לחשוש שייגמרו לכם או לילדים כל הבגדים הנקיים, או להטריח את עצמכם למכבסה כלשהי בעיר.

    4. להרגיש כמו מקומיים

    יש פלוס נוסף לכך שמלון דירות נופש נמצא במיקומים נוחים והוא, שאתם לא תקועים באזור שבו מסתובבים רק תיירים. לכן, גם אם אתם משתמשים בדירה להשכרה לטווח קצר, תוכלו להרגיש ממש כמו תושבי תל אביב ולחוות את חייהם של המקומיים. הכירו את בעלי המכולת השכונתית, בחרו את המאפיה ובית הקפה החביבים עליכם, ואולי גם את החנויות השכונתיות שהכי מצאו חן בעיניכם והייתם שמחים לחזור אליהן שוב.

    5. פינוקים, פינוקים, פינוקים

    מלון דירות מציע לא מעט מהמתקנים שתוכלו למצוא בבית מלון רגיל, אבל באווירה אינטימית והבוטיקית שמאפיינת אותו. למשל, חדר כושר שזמין רק לאורחי המלון, סאונה למי שאוהב להזיע את הרעלים החוצה, גג עם פינות ישיבה נעימות ונוף מרשים רומנטי, או לובי המשמש כסוג של סלון רק ציבורי, עם קפה ותה וספות נוחות שאפשר להימרח בתוכן.

    6. מצוין גם לנסיעות עסקים

    גם אנשי עסקים יכולים למצוא לא מעט יתרונות בדירה להשכרה לטווח קצר בתל אביב. אחרי יום ארוך של עבודה ופגישות, מאוד נעים לחזור לחלל ביתי שמעוצב בטעם טוב ומאפשר לכם להתנהל בעצמאות: לכבס, לבשל, לעשות כושר ואולי אפילו לקפוץ לשחיה בים.