רצה רחוק – ראיון עם ענת לקראת מרתון תל אביב 2020

שתפו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב skype
שיתוף ב pocket
שיתוף ב print
  • צרו קשר לפרטים נוספים

  • חבילת נופש במלון – מרתון תל אביב 2020  

    מרתון תל אביב 2020, אירוע הספורט הבין לאומי הגדול בישראל, יתקיים ביום שישי, 28 בפברואר החל מהשעה 6:00. בדומה למרתונים בעולם, יסגרו ביום האירוע חלקים נרחבים מהעיר לטובת הרצים. במרתון ייקחו חלק קרוב ל-40,000 רצים. מחירי ההרשמה יחלו ב-50 שקלים מיני מרתון הילדים, ועד 330 שקלים למרתון המלא.

    Sea Executive Suties מציע חבילת נופש לרצים: מחיר מוזל למשתתפי מרתון תל אביב + מארז ספורטיבי 🎁


    שלום
    ענת. ספרי לנו מעט על עצמך.

    שמי ענת מדיוני, בת 44 מפתח תקווה נשואה ואמא לשלושה ילדים. עובדת בכתר  פלסטיק מטעם חברת Xact.

    כמה זמן את כבר רצה?

    בערך שנתיים.

    איך זה התחיל?

    זה התחיל מקבוצת ריצה שפתחנו אצלנו בעבודה.

    השתתפת בעבר במרתון תל אביב?

    האמת שבמרתון תל אביב השתתפתי עד כה כמלווה על אופניים. אבל השתתפתי בריצות שיש במהלך השנה בעיר, כמו במרוץ לילה.

    מה הוביל לזה שאת בוחרת ללון לילה במלון לפני הריצה?

    מה ההכנה הכי טובה  לריצה ארוכה אם לא שינה טובה? בעבר הייתי קמה מאוד מוקדם בבוקר, מבזבזת זמן יקר על נסיעה ומציאת חנייה, ואז גם מחפשת דרך להגיע כדי להגיע לנקודת הזינוק. כיוון שגם בעלי רץ, הרבה יותר נוח עבורנו לישון קרוב יותר למירוץ. 

    אתם ממש זוג ספורטיבי.

    בעלי איש ברזל. הוא אדם מאוד ספורטיבי. בנוסף, יום הריצה הוא גם היום הולדת של בעלי, אז שתי ציפורים במכה אחת. גם רצים ומתכוננים לכך בצורה הכי טובה שיש, וגם אחר כך נהנים מסופ״ש מפנק במלון בתל אביב.

    ענת בפעולה 🏃‍♀️

    נקודת ההזנקה נמצאת בגני יהושוע, איך אתם מגיעים בבוקר הריצה?

    אמנם המלון לא נמצא בצמוד לנקודת ההזנקה, אבל אני שמחה שכך, כיוון שלא הייתי רוצה ללון באזור, כיוון שהאפשרויות לבילוי מוגבלות, בהשוואה למיקום המרכזי והאטרקטיבי שהמלון שלכם נמצא,  פסיעה מהים.

    בנוסף אם יש משפחות וחברים שמצטרפים לחופשה של הרצים, מסלול הריצה עובר ממש מול המלון, כך שהם יכולים לעודד את יקריהם ממש ממרפסות המלון

    אנחנו נוסעים לנקודת הזינוק באופנוע, אבל כיום כל כך קל להתנייד בתוך תל אביב עם כל הקורקינטים השיתופיים. כך אני מרוויחה עוד שעות שינה ואני לא מבזבזת זמן מיותר ואנרגיה על נסיעות ארוכות, חנייה וכו׳.

    בואי נדבר קצת על תזונה. איך את נערכת לתזונה מחוץ לבית?

    בדרך כלל אני משתדלת לאכול ארוחה מאוזנת של חלבונים, פחמימות והרבה ירקות.

    אני ממליצה על פחמימות מורכבותאורז מלא לדוגמא.

    עוד יתרון שמצאתי בשהייה במלון הוא החבילה המיוחדת לרצים שמחכה בחדר, הכוללת חטיפי אנרגיה, משקה אנרגיה איזוטוני, פירות עתירי אנרגיה כמו בננה, תמרים, ועוד.

    בנוסף הארוחת בוקר עצמה, מגיעה ארוזה כבר לילה לפני, כך שאני יכולה לצרוך אותה מוקדם בבוקר כשאני מתעוררת, מספיק זמן לפני תחילת הריצה.

    יש לך המלצה איך כדאי לצרוך את המזון?

    תחילה חשוב מאוד לשתות המון מים החל מ-24 שעות לפני הריצה.

    לפני הריצה, כדאי לצרוך את התמרים והשקדים לאחר הקפה בבוקר.

    את הבננה אני שומר לאמצע הריצה, כדי לקבל עוד בוסט של אנרגיה. זה נהדר שהכל מגיע ארוז ומוכן ולא צריך להביא שום דבר מהבית.

    מה קורה אחרי הריצה

    חוזרים למלון להתפנק ולנוח. זו כבר פעם שנייה שאנחנו מגיעים להתארח במלון, גם שנה שעברה התארחנו בדיוק בזמן הזה, כיוון שכפי שציינתי, בעלי חוגג יום הולדת בתאריך הזה. נשמח לאמץ את המסורת הזו בכל שנה, החופשה החורפית הקבועה שלנו (צוחקת).

    בנוסף בחבילה של הרצים יש עיסויים בהנחה בחדר, אז אנחנו בטח נתפנק בעיסוי זוגי על רקע הים.

    יש דרך יותר מרגיעה לגוף ולנפש מפינוק זוגי מושלם?

    ענת תודה רבה על הראיון. אנו מאחלים לך המון בהצלחה בריצה, ומצפים לארח אותך.

    בשמחה רבה. בהצלחה לכל הרצים!