איך תשנה הקורונה את הדרך שבה אנחנו נופשים

שתפו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב skype
שיתוף ב pocket
שיתוף ב print
  • צרו קשר לפרטים נוספים

  • זה לא סוד שמגפת הקורונה שיתקה לחלוטין את כל ענף התיירות, אבל למרבה המזל ולמרות המכה הקשה, המגפה לא הרגה את הענף אלא רק הקפיאה אותו. אף על פי שלפחות בעתיד הנראה לעין החופשות שלנו לא יראו אותו הדבר, אם נרכיב לרגע את המשקפיים הוורודים והסופר אופנתיים שלנו נגלה שהתקופה הזאת יכולה להיות הזדמנות נדירה להניע שינויים בתחום, שלא היו מתרחשים אחרת.

    אז איך צפויות החופשות שלנו להיראות בזמן הקרוב? מומחים בתחום התיירות מעריכים שלפחות בטווח הקרוב עד הבינוני, כולנו ניסע לחופשות מעטות אבל ארוכות יותר – מגמה שתנבע משיקולים בריאותיים ומשיקולי בטיחות. במקביל, אף על פי שבני האדם הם יצורים חברתיים, הצורך להימנע מקרבה לאנשים אחרים ומהתקהלויות יחייב את כולנו להיות חברתיים ממרחק בטוח גם בחופשות, ולבחור ביעדים שמאפשרים את זה.

    ומה המשמעות של כל זה מבחינת המלונות? ובכן, בתי המלון יאלצו להחיל שינויים תפעוליים משמעותיים ולשנות את חוויית האירוח שהם מציעים.

    איך יראו המלונות בעידן שלאחר הקורונה:
    ההיבט התפעולי הבסיסי ביותר שישתנה בתחום המלונאות שלאחר הקורונה הוא תהליך הצ׳ק-אין והצ׳ק-אאוט, או רישום כניסה ורישום יציאה בעברית צחה. בבתי מלון רבים, תהליך זה יהפוך לדיגיטלי לפחות בחלקו, כדי לאפשר כניסה ויציאה עם כמה שפחות נקודות מגע. בנוסף, יש להניח שמלונות רבים יחדלו להציע שירותים ופינוקים אישיים, ושהשהייה במלון תהיה פחות קהילתית. במילים אחרות, יהיה עלינו להיפרד לשלום מהבופה האהוב, משירות החדרים, מהמיני בר ומהספא, לפחות באופן זמני. מעבר לזה, מאחר שכולנו נעדיף ללון במקומות שיאפשרו לנו לשמור על מרחק בטוח מאורחים אחרים ומצוות העובדים, ייתכן שבתי מלון רבים יתחילו להציע חוויה בסגנון ביתי יותר, שכוללת את היכולת לבשל בסוויטות ושירותי ניקיון פחות תכופים.
    באופן טבעי, ההיגיינה בימים אלה חשובה מאין כמוה ולכן מדיניות הניקיון של המלונות תשתדרג והניקיון היסודי והעמוק יהפוך לנורמלי החדש.

    בין היתר, יש להניח שתהליכי הניקיון החדשים יכללו:
    – חיטוי תכוף של משטחים בחללים ציבוריים
    – הצבה של עמדות לחיטוי ידיים באזורים ציבוריים ברחבי המלון
    – התקנה של שלטים שיזכירו לאורחים לשמור על ריחוק חברתי למען הבריאות שלהם ושל אחרים.

    השינויים שיתחוללו במלון Sea Executive Suites

    המלון שלנו עבר מהפך של ממש במטרה להסתגל למציאות החדשה שנוצרה ועבר הסבה למלון דירות. דירות הנופש שלנו זמינות לשהות קצרת או ארוכת טווח, כאשר תהליכי הצ׳ק-אין והצ׳ק-אאוט מתבצעים כמעט ללא מגע.

    תהליך ההזמנה של דירת נופש הוא קל ומהיר ולמעשה זהה לתהליך ההזמנה הקודם: פשוט היכנסו לאתר שלנו והזמינו דירה. ברגע שתשלימו את תהליך ההזמנה אונליין, נשלח את קוד הגישה לכניסה הראשית למלון בהודעת טקסט, לטלפון הסלולרי שנמסר בתהליך ההזמנה.

    כל דירות הנופש כוללת מטבחון מאובזר וכן מצעים, שמיכות ומגבות. אתם עדיין יכולים ליהנות מישיבה בלובי הנעים שלנו, מרביצה על הגג עם הנופים היפים, מאימון בחדר הכושר ומהנוחות של חדר הכביסה.

    חשוב שתדעו שגם שירותי הניקיון שלנו התעדכנו ועכשיו הם יינתנו רק פעם בשבוע במהלך שהות של שבעה לילות, כולל החלפה של מצעים ומגבות. אורחים שישהו איתנו למשך 30 ימים ומעלה, יקבלו שירותי ניקיון יסודי פעם בשבוע, כולל החלפה של מצעים ומגבות.
    נשמח לספק שירותי ניקיון נוספים, ובכללם גם החלפה תכופה יותר של מגבות ומצעים, בעלות נוספת (כל הפרטים והמחירים מצוינים באתר שלנו).

    לבסוף, מדיניות הביטולים החדשה שלנו מציעה החזר מלא על הזמנות שבוטלו עד 24 שעות לפני שעת הצ׳ק-אין שצוינה במייל אישור ההזמנה שלכם. שימו לב שהזמנות שיבוטלו פחות מ-24 שעות לפני שעת הצ׳ק-אין, יחויבו במלואן.

     
    הסלון בסוויטה במלון בוטיק בתל אביב
    דירת חדר שינה וסלון עם נוף לים